12 film amiket várok 2013-ban
2012. december 27. írta: redbandita

12 film amiket várok 2013-ban

Már kezd hagyománnyá válni, hogy előre lestoppolok néhány filmet és azokat egy kis plusz körítéssel tálalom. Vagy összehasonlítom az előző részekkel, ha egy folytatásról van szó, vagy a főszereplő eddigi alkotásaival, vagy a rendezőével stbstb. Nézzétek el nekem, hogy idén is elég sok animációs film került a listámra, sajnálom még mindig függő vagyok :) A film címeire kattintva elolvashatjátok a mozikról szóló írásaimat.

csapó.jpg

(Frissült: 2015. 01. 08.)

1. Boszorkányvadászok - Hansel and Gretel (Hazai premier: 2013 február)

Leginkább azért választottam, mert kíváncsi voltam hogyan válik Jancsiból is Juliskából boszorkányokat ölő fejvadász.

2. Gru 2 (hazai premier: 2013 július)

Természetesen azért választottam a listámra, mert az első részt nagyon imádtam, mind a főszereplőt, mind a kislányokat.

3. Szekatúra - Guilt Trip (csak DVD-n jelent meg végül)

Tulajdonképpen azért került a megnézendő filmjeim közé, mert az előzetes és a tartalom alapján felkeltette az érdeklődésem, ami rám nem nagyon jellemző...

4. Vasember 3 - Iron Man 3 (hazai premier: 2013 április)

Robert Downey Jr miatt választottam, na meg, mert az első két részt is nagyon csíptem.

5. Croodék - The Croods (hazai premier: 2013 március)

Azért került a listámra, mert az összes Dreamworks alkotásról írtam már, és mert eddig nem túl sok olyan volt, amiben csalódnom kellett volna.

6. Másnaposok 3 - Hangover Part III (hazai premier: 2013 május)

Azért esett rá a választásom, mert az első két rész is nagyon tetszett, na meg talán egy picit Bradley Cooper miatt is :P

7. Halálos iramban 6 - Fast and Furious 6 (hazai premier: 2013 május)

Mivel az ötödik részt kb félbehagyták, így mindenképp fel kellett kerülnie erre a listára, továbbá, mert az első, negyedik, illetve ötödik részt nagyon szeretem, és hát persze Vin Diesel miatt is.

8. Gengszterosztag - Gangster Squad (hazai premier: 2013 január)

Ryan Gosligot és Emma Stone-t is nagyon szeretem, kíváncsi voltam mit hoztak össze, mert az Őrült, dilis szerelemben jó párost alkottak.

9. A zöld urai - Epic (hazai premier: 2013 május)

Animációs filmek iránti rajongásom miatt esett rá a választásom.

10. Szörnyegyetem - Monster University (hazai premier: 2013 június)

Az első rész egyszerűen fergeteges volt, legalább százszor láttam, kíváncsi vagyok lesz e ez is olyan jó!?

11. Az éhezők viadala: Futótűz: The Hunger Games: Catching Fire (hazai premier: 2013 november)

Az első könyvet imádtam, a filmet már kevésbé, de ettől függetlenül biztosan megnézem a filmet, és előtte mindenképp el is olvasom ezt a kötetet is.

12. Nagyfiúk 2 - Grown Ups 2 (hazai premier: 2013 július)

Ez biztos ciki, de én sok Adam Sandler filmet bírok pl. az 50 első randit, az Apafejet, A kismenőt és tulajdonképpen a Nagyfiúk is tetszett, ezért került hát a folytatás is a listámhoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr384982222

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

redbandita 2012.12.29. 11:09:17

@Kobra6: jogos, de egyrészt 12 film közé egy csomó jó film nem fért be. Sajnos. Másrészt az első részről is Enbee fog írni hamarosan itt nálunk, így gondoltam, hogy a másodikról is ő szeretne majd.

Leonard Zelig 2012.12.29. 20:52:49

Ezek a filmművészet legmagasabb szintjét jelentő alkotásoknak tűnnek, tényleg várjad őket, LoL.

redbandita 2012.12.30. 19:46:26

@Leonard Zelig: hát igen, vélhetően nem nekik jut majd az Oscar, de nem is emiatt várom őket. A folytatásokat azért, mert tetszettek az elődeik, az animációkat azért, mert függő vagyok.

Leonard Zelig 2012.12.30. 23:16:58

Jó, hát tulajdonképpen de gustibus non est disputandum, tehát riszpekt, de engem ezek az animációs filmek taszítanak és a fenti 10 filmből egyet se néznék meg, illetve valszeg nem fogok megnézni.
süti beállítások módosítása