12 film, amit megnézek 2011-ben
2010. december 14. írta: redbandita

12 film, amit megnézek 2011-ben

Miért pont 12? Minden hónapban egy! Először azt gondoltam milyen nehéz lesz összeválogatni 12 filmet, de rájöttem hogy inkább 12-re szűkíteni nehéz! De megpróbálom! Néhány filmhez trailert is párosítottam, hogy bele tudjatok nézni. A filmcímekre kattintva megtalálod a filmről készült kritikámat.

1. No strings attached: azaz Csak szexre kellesz

Amerikában januárban mutatják be, nálunk februárban. Magyarul a címe olyasmi lesz, hogy Csak a szexre kellesz. Ez Natalie Portman és Ashton Kutcher új filmje lesz. Szerintem nem kell majd nagy történetre számítani, egy átlagos romantikus és komikus filmnek tűnik, de a szereposztás miatt én biztos megfogom nézni!

2. Gnomeo and Juliet: Gnómeó és Júlia

Ezt a filmet nálunk is akkor mutatják be, amikor a világpremier lesz! A Disney egész estés új meséje, én emiatt várom nagyon. Sajnos itt az ideje, hogy bevalljam függő vagyok. Mégpedig animációs és mesefilmek függője. És ez most nem vicc! Tényleg imádom őket! Na a lényeg, hogy a Gnomeo és Juliet a Rómeó és Júlia sztorit dolgozza fel, csakhogy a szereplők kertitörpék, akik két ellenséges család kertjében "élnek". Én kíváncsian várom, szerintem vicces lesz.

3. Red Ridding Hood: A farkas és a lány

Piroska története egy icipicit felturbózva vérfarkasokkal... Ez nem mesefilm lesz, sokkal inkább horror. A filmmel az Amanda Seyfried projektem keretein belül is foglalkozni fogok!

4. Rio

Újabb animációs film, ezúttal egy kék papagájról. Aki találkozik egy lány papagájjal, Jewel-lel. Úgy döntenek, hogy Minesotából Rio de Janeiro-ba kalandoznak.

5. Fast Five: Halálos Iramban:Ötödik sebesség

Igen! Igen! Itt az ötödik része a Halálos iramban sztorinak. Fogalmam sincs, hogy mi újat fognak tudni még kihozni belőle. De ahogy ismerem magam, én tuti megnézem. Már csak Vin Diesel miatt is érdemes lesz! Az sem meglepő már, hogy Dwayne Johnson is szerepet kapott, hiszen lassan nem lesz olyan akciófilm, amiben ne szerepelne.

 

6. Kung fu panda 2

Egy újabb animáció. De ez tuti, hogy jó lesz. Az elsőt is imádtam, tuti hogy ez is nagyon vicces lesz. 

7. Másnaposok 2

Végre megkerült a vőlegény, úgyhogy a csapat most már így kiegészülve folytathatja kalandjait! A szereposztás ugyanaz lesz, mint az elsőnél, úgyhogy nagy valószínűséggel most is a hasunkat fogjuk majd a nevetéstől.

8. Transformers Dark of the Moon

Az első nagyon jó volt, a második kevésbé. Kíváncsian várom, hogy ez milyen lesz... A pasik bánatára viszont Megan Fox már nem szerepel a harmadik részben.

9. Stone

Ez egy tipikusan olyan film, ami mindegy miről szól, mert a szereposztása miatt került a listámra, és biztos, hogy nem fogok csalódni. Az egyik legnagyobb kedvencem játsza a főszerepet: Robert de Niro, de mellette olyan színészek kaptak szerepet, mint Edward Norton vagy Milla Jojovich. Mindhármat nagyon szeretem, úgyhogy nagyon várom a Stone-t.

10. The killer elite: Válogatott gyilkosok

Úgy látszik többféle függőségem is van. Nem csak animációkért rajongok, hanem pl. Jason Stathamért is. Minden filmjét láttam, így egyértelmű volt, hogy a Killer elite-nek fel kell kerülnie a listámra. Főleg, hogy a másik szereplő a filmben Robert de Niro. Én már most biztos vagyok benne, hogy ez egy nagyon jó film lesz!

11. Machine gun preacher: Gépfegyveres prédikátor

Azt hiszem sokan vagyunk úgy, hogy megnézünk egy filmet, mert valaki olyan szerepel benne akit kedvelünk. Szerintem ez a nőkre fokozottan igaz. Én is ismerek olyan hölgyeket, akik imádják azt a színészt, aki főszerepet kapott a Machine gun preacherben! Minden filmjét megnézik, legyen az horror, musical, vígjáték, akciófilm. Ő nem más, mint Gerard Buttler! Én is láttam jónéhány filmjét, ezért került a listámra a Machine Gun preacher!

12. Bel Ami

Sokat gondolkoztam, hogy ez a film bekerüljön-e a 12-be, hiszen nem árulok el nagy titkot, hogy jónéhány filmet ki kellett hagynom... De le kell szögeznem, hogy nem Pattinson miatt került be a Bel Ami a 12-be. Uma Thurman miatt került be. A Kill Bill óta megszállottja lettem, nagyon jó színésznőnek tartom! De természetesen amiatt is várom a Bel Amit, hogy viszontláthassam Budapestet a filmvásznon!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr382514995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása