Gyilkos elmék: a nagy jövés-menés
2011. május 30. írta: enbee

Gyilkos elmék: a nagy jövés-menés

A Gyilkos elmék című sorozatot jelen pillanatban három hazai adó (AXN, Cool és az RTL Klub) is a műsorán tartja, tehát azt hiszem, ez a hír elég sokunkat érint. Az első hat évad során volt egy pár jelentős változás a főszereplőket illetően: először Greenaway ügynök (Lola Glaudini) lépett le, az ő helyére érkezett Prentiss (Paget Brewster), aki sajnos szintúgy távozott; miután Gideon (Mandy Patinkin) kilépett az FBI-tól, megérkezett a pótlása Rossi ügynök (Joe Mantegna) személyében; végül mikor JJ-t (A.J. Cook) áthelyezték, az akadémián frissen végzett Ashley Seaver (Rachel Nichols) érkezett a viselkedés elemzőkhöz. A hetedik évad újabb változásokat ígér.

Hivatalosnak tűnik a hír, hogy Prentiss és JJ is visszatérnek a sorozathoz! Sajnos ez azt jelenti, hogy az újonc Seaver ügynöknek nincs "helye" a Gyilkos elmékben, de azt hiszem ez az áldozat simán megéri. Nekem egészen biztosan. Főleg, hogy Morgan (Shemar Moore) már meghosszabbította a szerződését, így csak Hutch (Thomas Gibson) döntésén múlik, hogy visszatérhet-e a keménymag. Én drukkolok!
forrás: deadline.com

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr92941992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manes 2011.05.30. 13:05:29

Egyik kedvencem a sorozat.Sajnos nem az elejétöl láttam de igyekszem pótolni:)

enbee 2011.05.30. 13:50:40

@manes: én is nagyon szeretem, csak kezdett rossz lenni a kedvem tőle, hogy fontos szereplők elmennek. de örülök, hogy most két lányt is visszakapunk :] remélem a többiek maradnak!

redbandita 2011.05.30. 19:24:14

@manes: én már elkezdtem az első évad történéseit összefoglalni, úgyhogy nálunk utánanézhetsz :) itt mindent megtalálsz: popkult.blog.hu/?s=%22gyilkos+elm%C3%A9k%22
süti beállítások módosítása