Eddie Murphy sokat szenvedett az Amerikába jöttem 2. forgatásán
2020. augusztus 03. írta: redbandita

Eddie Murphy sokat szenvedett az Amerikába jöttem 2. forgatásán

Több mint 30 év után elkészült az Amerikába jöttem folytatása. Az első rész Eddie Murphy nagy kiugrása volt, akkor lett igazi hollywoodi szupersztár, korábban inkább olyan tévékomikusnak számított, aki időnként kirándul a film világába, egyre nagyobb sikerrel – ezzel a filmmel viszont sikerült szintet lépnie.

letoltes_1.jpg

Az Amerikába jöttem 2.-ben Murphy újra kettős szerepben látható, ami komoly traumát jelentett a színész számára. „Ez mindig kész őrület – árulta el Murphy Ellen DeGeneres beszélgetős műsorában. – De azért megéri a nagy strapát, ez kétségtelen. Valahányszor kettős szerepet vállalok, mindig megfogadom, hogy ez utoljára történt velem, aztán legközelebb megint azon kapom magam, hogy ott ülök a sminkelőszékben, és fél napot matatnak rajtam, hogy egy másik karaktert tudjak alakítani.” 

Az Amerikába jöttem 2.-ben az afrikai Akeem herceg, Zamunda királyság trónörököse (Murphy) megtudja, hogy Amerikában él egy fia, ezért elindul, hogy felkutassa. Murphy a filmben nemcsak a trón várományosát, hanem a Sexual Chocolat nevű soulegyüttes énekesét is alakítja. 

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr7517823837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása