2012 összesítő. Popkultszemüveg. Mi így látjuk. Top10
2013. január 01. írta: .loretta

2012 összesítő. Popkultszemüveg. Mi így látjuk. Top10

Kitaláltuk, hogy nem csak hogy megfogadunk lehetetlen dolgokat, átgondoljuk az életünket, legalábbis ez utóbbi évet, és picit még vicceskedünk is. Próbálunk. Csináltunk ezért magunk között egy kérdőívet, ahol fura és nem fura kérdésekre kerestük a választ. Egymás között. Ti meg mulassatok!

15823_468086666582656_865150136_n.jpg

1.      Melyik volt a kedvenc búlvárhíred 2012-ben?

.loretta: Justin Bieber hányt a színpadon, mert sok tejet ivott.

fru: http://www.borsonline.hu/20121128_merev_peniszevel_verte_meg_feleseget

enbee: Kristen Stewart ruhatára a legjobb bulvárhírem

redbandita: valahol amerikában, de nem tudom melyik városban egy nagyon dagadt macska, de valami 15 kilós félelemben tartotta az egész környéket. Egy csomó embert megpróbált megkarmolni, a gazdája külön ilyen nyugtatós kajával etette, hogy “jól viselkedjen” és még pszichológushoz is vitte

lámadémon:Őszintén az összes cikk a kedvenceimhez tartozott, ami Angelina Jolie és „mű lábának” villantásval foglalkozott. Egész hullámot indított el, ahol paparazzo-k sora leste, ki mikor mutatja meg az egész combját. És természetesen volt pár híresség aki ezt meg is tette a vörös szőnyegen, vagy mellett, mögött, alatt, vagy épp ahol volt és egy derékig felsliccelt estélyi termett rajta ;)

 

2.      Melyik volt a kedvenc világvége híred 2012-ben?

fru: Null síkba lép a bolygó :D
.loretta: Zombik leszünk és megesszük egymást.
enbee: Psy, mint Nostradamus “táncoló lova”
szilvásgombóc: Nálam is a zombis vitte a prímet.
redbandita: Pataky Attila, aki szerint nem konkrétan kell érteni a világvégét, hanem csak néhány napos sötétségbe borulunk, aztán majd új időszámítás kezdődik

 

3.      Melyik volt szerinted az év legszarabb reklámja?

fru: POCAK:D

.loretta: Pocak

enbee: pocak :)

szilvásgombóc: Pocak

redbandita: pocak, de nálam még az omlósz csirke is

lámadémon: POCAK 1000-szer is POCAK :D


4.      Mi volt a legérdekesebb BKV-s élményed?

.loretta: Nem nagyon BKV-zom, de egyszer „véletlenül” blicceltem a metrón, és persze, hogy amikor leszálltam lent vártak az ellenőrök a metrószinten, mire észbe kaptam a metró már elment, úgyhogy az oscar díjas jelenetemnek köszönhetően (aminek a kulisszatitkait sajnos nem árulhatom el) a végére még meg is sajnáltak… Ugye lámadémon?

fru: Egyszer utaztam a 202E-vel, szerencsére ez nem túl gyakran fordul elő, amikor is szemtanúja voltam annak, amikor egy pasi becsokizott a buszon, majd a következő megállónál elhagyta a “nyilvános wc-t”. Majdnem kidobtam a reggelimet, úgyhogy inkább én is leszálltam az ezt követő megállónál.

enbee: nem nagyon békávézok, úgyhogy volános élményről számolnék be. a mellettem ülő elaludt. és folyt a nyála... szerencsére a másik oldalán!

 

5.      Melyik volt az év legkínosabb pillanata számodra

fru: Véletlen egy fél szájrapuszit adtam a volt főnökömnek.... :D

enbee: barátnős “összehozlak valakivel” pillanatok. mindig kínosak. és mindig megtörténik.

 

6.      Mi volt az évben a legnagyobb tévedésed?

.loretta: kékre festettem magam farsangkor „Avatar vagyok” címszóval. Megbántam, és a bútoraim is.
F: Elhittem, hogy mennyire jó lesz ez az év. ;)

lámadémon: idén kipróbáltam, hogy milyen esőben futni, mert azt gondoltam menő, meg hűs, meg jó lesz, meg minden filmben van egy esőben joggolós jelenet. Elárulom, hogy nem jó, kicsit sem.

7.      Melyik volt az év legviccesebb (személyes) momentumod?

fru: mikor elsősegély tanfolyamon 8 fiú előtt kellett pucsítani és bekapni a baba orrát a lélegeztetésnél. ;)

.loretta: Ismétlem: kékre festettem magam farsangkor „Avatar vagyok” címszóval. Megbántam, és a bútoraim is.

 

8.      Mi lesz a legvalószínűtlenebb fogadalmad az új évre?

fru: Diéta (no cukor, minimális gabona - egyértelmű, hogy nem tartom be). A többi pedig annyira sportspecifikus fogadalom, hogy rajtam kívül úgy sem sokan értenék. ;)

.loretta: Lefogyok, nyilván. Meg a szokásos: szuperhőssé változom és meg mentem a világot.

enbee: elkezdek rendszeresen futni és komoly haladás a százas könyvlistával

szilvásgombóc: Tavaly azt fogadtam meg, hogy hetente  2 szer, de jobb lenne  háromszor sportolni. Rendszeresen! Ismerve, hogy miként viszonyulok a sportokhoz, hogy mennyit melózom és hogy milyen lusta vagyok elvetélt ötlet volt. De kitartó vagyok, idén is megfogadom. Az pedig külön kellemetlen, hogy fél sarokra van az edzőterem a munkahelyemtől és még bérletem is volt ami azóta párszor lejárt...

redbandita:  no stressz

9.      Melyik az idei számodra legmeghökkentőbb plasztikai beavatkozás?

fru: a Manga lány meg a Barbie lány

.loretta: Hát Barbie (Valeria Lukyanova). Aki nem hiszem, hogy idei, de idén leltem rá.

enbee: Vanity Wonder

szilvásgombóc: http://www.odditycentral.com/funny/superman-fan-undergoes-plastic-surgery-to-look-like-his-favorite-superhero.html

redbandita: nálam is a barbie lány, akit én még csak msot fedeztem fel, eddig, ha láttam képpen mindig azt hittem, hogy próbababa

lámadémon: a kínai nő aki csúnyából szép lett és beperelték. Valóban jót tett neki a sok műtét de “awww maaaan!”
http://www.life.hu/anyaskodj/kisbabadvan/20121031-perbe-fogta-egy-kinai-ferfi-a-feleseget-mert-az-asszony.html


10.  Melyik a kedvenc 2012-es google doodle-ed?


fru: http://www.google.com/doodles/robert-moogs-78th-birthday

.loretta: Az olimpiás futós, fél napig eljátszottam vele. Meg nem tudom idei-e, de a pacmant is szeretem.

enbee: Alan Turing 100. szülinapja

szilvásgombóc: Már csak azéért is mert végre teljesült a vágyam és lett egy Nyuszim., ezúton is köszönet Hugi! :)    http://www.google.com/doodles/moon-festival-mid-autumn-festival-2012

redbandita: az olimpia alatt szerettem azokat amikkel játszani lehetett, főleg a gátfutós volt jó, meg volt egy célbalövős az is nagyon tetszett. Egyébként amikor ilyen magyar vonatkozásúak vannak, azokra mindig büszke vagyok, mint volt az Arany Jánoso http://www.google.com/doodles/janos-aranys-195th-birthday
vagy a Kodálynak http://www.google.com/doodles/zoltan-kodalys-130th-birthday

lámadémon: az anyák napi olyan édes volt :)
http://www.google.com/doodles/mothers-day-2012

de a szintetizátoros vitte nálam a pálmát:
http://www.google.com/doodles/robert-moogs-78th-birthday


A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr794990288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása