Még a merész várakozásokat is felülmúlta a Halloween első heti eredménye az észak-amerikai mozikban: 80 millió dollárt hagytak ott érte a nézők a kasszákban. Ezzel a filmnek minden esélye megvan arra, hogy mozitörténet egyik legjövedelmezőbb horrora legyen. Három rekordot már magáénak mondhat: a gyártó Blumhouse producercég eddigi legsikeresebben nyitó hetét produkáló horrorja, egyben minden idők legjobb októberi nyitása is. A Blumhouse specialitása, hogy kis költségvetésből készít sikeres thrillereket, illetve horrorokat. Ilyenek például a Bűn éjszakája és az Insidous franchise, illetve a Tűnj el! című szerzői film, amelyet négy Oscarra jelöltek. A Halloween 10 millió dollárból készült, a Blumhouse-nál ez a plafon.
@UIP Duna Film
A Halloween harmadik rekordja, hogy 55 évesnél idősebb női főszereplő a premier hetében még nem vonzott ennyi nézőt a mozikba. Jamie Lee Curtis az 1978-as klasszikus Halloweenben formálta meg először Laurie Strode-ot, s a karakter és a színésznő népszerűsége csak nőtt az elmúlt negyven év alatt.
Korábban az volt jellemző a sikeres horrorfilmekre, hogy erős nyitás után a következő hetekben nagyot esett a nézőszám, az új trend miatt azonban mostanában nem kell ettől tartani. A Tűnj el! és a Hang nélkül is hetekig a toplista élén szerepelt, ezért szakemberek valószínűnek tartják, hogy a Halloween egész novemberben a nézők kedvence lesz.
Ugyancsak a Halloweennek kedvez, hogy nincsen szuperhősös versenytársa a mozikban, így magasan kiemelkedik a kínálatból.
A Blumhouse ügyes marketingstratégiájának további bizonyítéka egyébként, hogy az éppen készülő Boldog halálnapot! 2 első előzetesét Észak-Amerikában a Halloween előtt vetítik a mozik, tehát az a rengeteg néző, aki a késes gyilkosra és Jamie Lee Curtisre kíváncsi, már most kedvet kaphat a cég következő szeletelős produkciójához.