Tarzan, a szuperhős
2016. június 26. írta: redbandita

Tarzan, a szuperhős

A szuperhősfilmek divatjának csúcsán, a nyár egyik legnagyobb sikerét egy olyan hős arathatja, aki puszta kézzel harcol és nincs szuperképessége. Persze, attól még sokkal izmosabb, mint az átlag.

tarzanlegendaja_jelenetfoto_6.jpg

A Tarzan legendája (The Legend of Tarzan, hazai bemutató: június 30.) hőse, a szerep kedvéért meghökkentően kigyúrt Alexander Skarsgård mégis alkalmazkodik a divathoz: a majmok között nevelkedett, a vadállatok technikájával harcoló hősét szuperhősnek látja, és úgy is játszotta.

– Szerintem, Tarzan az első szuperhős – nyilatkozta a színész. – És én úgy is kezeltem. Amikor a jelmezét kitaláltuk, pontosabban azt, hogy miben különbözzön a klasszikus régi Tarzanok jelmezétől, azt is legalább olyan komolyan vettük, mint amikor Superman kapott új ruhát. De váltanunk kellett: ez a sztori nem a vadonban nevelkedett fiúról szól, hanem egy londoni lordról, aki eljut a dzsungelbe, és fokozatosan felfedezi a benne élő vadállatot. Szerintem, izgalmasabb így. És megúsztam, hogy ágyékkötőben kelljen verekednem…

IC Press

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr638847376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása