Pixelek között
2015. július 11. írta: redbandita

Pixelek között

Őrültség, de éppen ezért akár meg is történhetne: az emberiség egy világűrbe küldött üzenetét félreértik az ufók, és régimódi videójátékok formájában támadják meg a Földet – amit így csak a legjobb videójátékosok tudnak megmenteni. A Pixel-ben (Pixels, hazai bemutató: július 30.) Adam Sandler, Peter Dinklage és Kevin James mellet a Bérhaverok-ban sztárrá vált Josh Gad áll ki az idegenek ellen – és nem szégyelli, hogy nagyon élvezte a Föld ellni inváziót.

pixel_jelenetfoto_2.jpg@intercom

– Tudom, vannak, akik arról álmodoznak, hogy milyen lenne bekerülni egy híres regénybe, vagy melyik korban lenne kedvük a leginkább megszületni – nyilatkozta nemrég a komikus. – Én viszont mindig arra vágytam (leszámítva persze azt, hogy én legyek Superman), hogy benne legyek egy videójátékban.

Valahogyan beszippantson a gép, és én ott legyek a monitoron két karddal, vagy akár kéményről kéményre szökdécselve… vagyis, a Pixel olyan nekem, mint egy megvalósult álom… kérek mindenkit, ne ébresszen fel…

IC Press

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr887629506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása