Agymenők - The Big Bang Theory 7X03 The Scavenger Vortex
2013. október 04. írta: redbandita

Agymenők - The Big Bang Theory 7X03 The Scavenger Vortex

Talán az eddigi cikkekből már kiderült, hogy én bizony egyértelműen Sheldon párti vagyok, ám ebben az epizódban a két kedvencem mégis Amy és Howard, akik rájönnek mi bennük a közös. A rész egyébként a kincsvadászat körül forog, amit Raj szervez. A csapatok készen állnak, ti is? Spoiler veszély!

the-big-bang-theory-45998_big.jpg

Sajnos ezen a héten már csak egy részt kaptunk, a múlt heti dupla adag TBBT után. Elég nagy baj ez nekem, aki mostanra teljes függővé váltam, tűkön ülve vártam már a tegnap esti epizódot és szerencsére megint nem kellett csalódnom.

Raj a magányát próbálja minél kreatívabb programok szervezésébe folytani/ölni, amivel már szinte őrületbe kergeti a többieket. A srácok bármennyire is kedvelik barátjukat, bizonyos programokat már bojkottálnak... Ám most új kalandot hirdet a fiú, méghozzá kincsvadászatot. A játék felvezetése elképesztő, Sheldon szerint Raj igazi showman, hát szerintem inkább ijesztő.

rs_3626e295744e9070f07.jpg

Leonard a csapatok/párok felosztásánál azt javasolja, hogy sorsoljanak, nem igazán titkolva, hogy nem akar Pennyvel lenni. A lány erre egyébként meglepően jól reagál, én lehet kupán csaptam volna... Mivel senki sem igazán akar penny párja lenni, így sorsolnak. A csapatok készen állnak indulhat a keresgélés.

Az első feladatot pont Penny fejti meg a leggyorsabban, de a párja miatt mégis ők érnek legutoljára a második helyszínre, de itt behozzák a lemaradást. A harmadik ponton a pincérlány megint kitesz magért, és szinte biztos, hogy Leonard eddigre már sokszorosan is megbánta tettét...

Amyt és Howardot egy idő után már egyáltalán nem is érdekli a kincskeresés, mert végre találnak valami közöset magukban, ami az epizód legviccesebb jeleneteit eredményezi számunkra.

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr375551830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása