Premierfilmek az első héten
2012. január 05. írta: redbandita

Premierfilmek az első héten

Kicsit vicces ez a cím, mert igazából az év első hetében mindössze egy filmet mutatnak be a hazai mozik, de gondoltam nem változtatok rajta. Viszont ez a film egy olyan Guy Ritchie film, amit én személy szerint nagyon vártam, mert az első részt (amiről amúgy nemsokára írok, hogy egy kicsit felfrissíthessétek az emlékeket) imádtam. Nos ez a film a:

Sherlock Holmes 2. - Árnyjáték (Sherlock Holmes - A Game Of Shadows)

Mint a plakátképen is látszik Amerikában Karácsonykor mutatkozott be az új Sherlock Holmes film, amire jó sokat kellett várni. Legalábbis én így éreztem, mivel az első rész nagyon el lett vágva. Még vártam volna a folytatást, hát most majd megkapom. Elég nagy Robert Downey Jr rajongó vagyok, így lehet, hogy emiatt is tetszett a kissé furcsa, de nagyon okos nyomozó története. Kellően ironikus, egyszerűen imádtam a karaktert és Downey is nagyon jó a szerepben. Igaz nincs akkor arra arca, mint Tony Starknak, de majdnem... Jude Law pedig hűvös modorával nagyon jól alakítja dr. Watsont. Guy Ritchie nagyon jól kigondolta a párosukat. Rachel McAdmas ebben a részben is szerepet kapott, de a Tetovált lány is, Noomi Rapace is feltűnik.

A történet szerin Sherlock Holmes végre emberére akad, nyomába eredhet egy zseniális bűnözőnek. Moriarty professzor (Jared Harris) lelkiismeret-furdalás nélkül követi el a legvadabb bűntényeket. Ha érdekei úgy kívánják, még az osztrák koronaherceget is képes meggyilkolni. Miközben Watson (Jude Law) az esküvőjére készül, társa nyakig merül az ügyben, és nemcsak a doktort, hanem saját, szintén zseniális bátyját (Stephen Fry) és egy gyönyörű, de veszélyes jósnőt (Noomi Rapace) is magával ránt. Egész Európán keresztül folyik az üldözés, és a professzor egy lépéssel mindig előttük jár.


Korhatár besorolás: 16 éven aluliak számára nem ajánlott

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr523520421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása