Néhány hete számoltam be Nektek a reklámról, melyben Uma Thurman, az egykori és (leendő) "menyasszony" egy csábító dívát alakít. A Schweppes új üdítőjét reklámozta, a cég most egy forradalmi újítással lep meg bennünket, a Facebookot hívta segítségül. Méghozzá csábítási tippeket kaphatunk egy vérbeli profitól. Az alkalmazás a vállalat új online stratégiája alapján született, a Schweppes a dán Red Urban digitális ügynökséggel dolgozott együtt a koncepció fejlesztésében és megvalósításában.
A Schweppes nemrégiben már feltűnt a közösségi oldalon egy saját applikációval, a magyar felhasználók között is nagy sikere volt a Schweppes Profile App-nek, és a Schweppesonalizer-nek is. Utóbbinak, ami egy kreatív alkalmazás, sok magyar nyertese is lett, még a fődíjasok között is.
Most a Schweppes az Uma Thurman főszereplésével készült reklámfilm témáját folytatva ismét egyedülálló élményt kínál. Új alkalmazása a Schweppes Appeal / Schweppes-epil nevet viseli. Ezen keresztül Guy Gadbois, a csábítás nagymestere tanítja meg a rajongókat a Schweppes-csábítás művészetére. Érdemes kipróbálni, hátha mi magunk is kihalászunk egy Uma Thurman-féle dívát, és a hölgyek se keseredjenek el, olyan tippek is elhangzanak, melyekkel egy igazán kedvünkre való pasit foghatunk.