Boardwalk Empire - Gengszterkorzó (111)
2011. március 22. írta: Szilvásgombóc

Boardwalk Empire - Gengszterkorzó (111)

Hoppá! Ezúttal nem tudok mást mondani. Lehet, hogy eddig én voltam a málé és nem esett le a tantusz, most már elmondhatom, hogy ezt is tudom. Szóval itt a találós kérdés. Ki Jimmy apja?

 
Segítek. Nucky jóban van vele, idős, ősz férfi és haldoklik. Azt hiszem, kezded sejteni. De nem árulom el, hogy legyen meglepi azoknak, akik még nem sejtik. Tessék megnézni, ha ma este nem tetted volna.
 
Angela és Mary nagy tervet szövögetnek. Olyat, ami megváltoztathat mindent. Csak, hogy a nagy tervek nem mindig úgy sikerülnek, ahogy azt az ember szeretné.

Úgy tűnik Nucky és Margaret kapcsolata is fordulópont felé tart, ahogy Jimmy élete is jelentős változások előtt áll.
 
Jimmy haldokló apjáról kiderül, hogy valaki igen csak rásegít a természet rendjére. Hogy az orvost idézzem, annyi arzént kapott, amennyi egy vízilovat is ledöntene.Már csak az a kérdés, hogy ki tette. Nekem Nucky volt az első gondolatom. De úgy fest, Jimmy gyanúja a helyes.
 
Ez utolsó előtti epizód azt hittem Van Alden nem tud jobban megdöbbenteni. Hát tévedtem.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr442755381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kölyök 01 · http://haerdekel.blog.hu 2011.03.22. 08:44:16

Nagyon jó sorozat, véletlenül fedeztem fel! Már várom a második a 2. évadot. Nem gondoltam, hogy Buscemi ilyen jól fog alakítani, én általában csak mellékszereplőként láttam a filmekben.
Az is igaz, hogy Martin Scorsese még nem nyúlt mellé...
Nekem 10/9-es!!

Szilvásgombóc 2011.03.22. 13:34:57

@Kölyök 01: Igen nagyon jó! Habár nekem kell hozzá hangulat... néha olyan kis lassúnak érzem az események folyását. De ha elkezdtem nem tudom abbahagyni :)
Leginkább arra vagyok kíváncsi, hogy Margarettel mi lesz....
süti beállítások módosítása