Glamour napok és színes ősz tippek 2012-re
2012. október 11. írta: .loretta

Glamour napok és színes ősz tippek 2012-re

Holnap kezdődik a shopping őrület, bár gondolom ezt minden csaj tudja. Mondjuk én - és biztos vagyunk így még egy páran - leszarom a glamour napokat. Válság van, meg bunkóság van, de hát a legtöbb üzlet, kiteszi a megmaradt tavalyi, tavalyelőtti kollekció utolsó utáni darabjait, se méret, se választék, viszont legalább 20%-kal drágább, mint egyébként, hogy a 20% kedvezménnyel kiegyenlítettek legyenek. Az élet már csak ilyen. Próbálkozni lehet.

shopping.jpg

Aki viszont vállalja a kockázatot, hogy éles harcban vegyen részt a hétvégén, az legyen szíves valamelyik szettel engem is meglepni. Összeállítottam nektek néhány őszi kollekciót, amit én szívesen viselnék. Igen, célzás.

Az 1-es kollekció:

H&M csíkos blézer, H&M harisnya, Mango csipkés szoknya, Reserved színes sál.

1.bmp

A 2-es kollekció:

Espirit nadrág, Mango csíkos asszimmetrikus felső, Mexx blézer, Reserved kitűző (én a hajamba tenném).

2.bmp

A 3-as kollekció:

H&M blézer, Pull and Bear nadrág, Reserved sál, Stradivarius csizma.

4.bmp

A 4-es kollekció:

Bershka cipő, Pull and Bear nadrág, Marks and Spencer kesztyű, Women's Secret ing.

5.bmp

Bármelyiket szívesen fogadom, én pedig otthon maradok, a meleg kis ágyamban, chipszet zabálok, sorozatot nézek és álmodozok, mint Lily.

P.S.: képekért megint köszi a shopping.hu-nak!

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr324832524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása