Dwayne Johnson folyton vesz valakinek valamit
2019. március 09. írta: redbandita

Dwayne Johnson folyton vesz valakinek valamit

A Szikla, azaz Dwayne Johnson nemcsak az egyik legnagyobb és legjobban kereső sztár Hollywoodban, de a szíve is aranyból van. Tavaly szénfekete luxuspickupot vett a kaszkadőrének a születésnapjára, aki nem jutott szóhoz a meglepetéstől és a hálától. Most meg mit csinál: házat vesz az apjának, Rockynak (szintén pankrátor volt), aki szintén nem jut szóhoz a meglepetéstől és a hálától. Erről maga Johnson számolt be az Instáján egy videóban.

the-rock-wielka-draka-w-chi_skiej-dzielnicy-2.jpg

„Beszéltem apámmal két-három hete, azt mondtam neki: figyu, biztos elégedett vagy a helyzeteddel, de tenni akarok valamit érted. Venni akarod neked egy vadiúj házat, ott élhetsz majd, ahol akarsz. El sem akarta hinni, elállt a szava. Aztán azt mondta, nagyon örül, de közben ideges is. Mire én: Mitől vagy olyan ideges? Mire ő: Még senki nem hívott fel azzal, hogy vesz nekem egy házat, és nagyon büszke vagyok, hogy most pont a fiam az. Nagyon szeretlek.”

„Elöntötte a melegség a szívemet – folytatja Johnson. – Apám gyerekkoromban leginkább seggbe rúgott, mert nagyon keményen nevelt, és utáltam is érte nagyon. De most már hálás vagyok neki, amiért így nevelt, és boldog vagyok, hogy valamennyire viszonozhatom.”

Johnson hamarosan a Halálos iramban: Hobbs és Shaw című akciófilmben láthatjuk, amelyben Jason Statham oldalán menti meg a világot azIdris Elba által alakított főgonosztól.

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr8614699886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása