Banshee - Új sorozat rajtol a HBO-n
2013. október 07. írta: Szilvásgombóc

Banshee - Új sorozat rajtol a HBO-n

Baljós. Ez a szó jutott először eszembe a címéről, még nem hallottam a sorozatról, de ahogy először láttam valami természet felettit, misztikusat vártam. (Túl sok Supernaturalt nézek.) Aztán láttam, hogy krimi. Kicsit utána nézegettem és csaltam is. Belelestem. Baljós is (rám nézve), mert már megint itt egy újabb sorozat, amit mindenképpen nézni kell.

banshee.jpg

18.png 18 éven aluliak számára nem ajánlott.

Banshee nem egy természet feletti lény neve, hanem egy városé, ahol a sorozat játszódik. A mestertolvajt 15 év börtön után feltételesen szabadlábra helyezik. A frissen szabadlábra került tolvajt az események szinte azonnal magával sodorják, melynek végeredményként felveszi Lucas Hood, Banshee seriffjének személyazonosságát. A férfi célja eljutni a pennsylvaniai kisvárosba Carriehez, volt barátnőjéhez, akit 15 éve látott utoljára, itt él Banshee városában. Hamarosan az is kiderül, hogy nem csak Lucas az, aki nem az akinek mondja magát. Hiszen annak idején Carrie is benne volt az ékszerrablásnál, ami nem a tervek szerint sült el. Így Lucas, hogy mentse a lányt feladta magát, szóval Carrienek hamar el kellett tűnnie. Persze a város nem az az álmos, nyugodalmas fajta. Rettegett ura, természetesen az alvilág vezetője is egyben. Szóval biztos, hogy nem lesz egyszerű a régi/új seriff dolga.

A főszereplő Antony Starrt eddig nem igen láthattuk, szóval kíváncsian várom mit láthatunk tőle. A Carriet alakító Ivana Miličevićet kisebb szerepekben már láthattuk, feltűnt sorozatokban és persze mozikban is. Mondhatni ez az első nagyobb szerepe.

A 18-as karikát nem feltétlenül a story miatt kapta a sorozat, hanem a látvány miatt, brutális, véres jelenetek, meztelen testek leplezetlenül. A Banshee a Cinemax új sorozata, méghozzá a True Blood alkotójától. Na igen, itt jutunk el ahhoz a bizonyos, "de-hez". Ugyanis a Tue Blood-ot nem bírom nézni, komolyan kitartottam több, mint két évadig. Próbáltam maratonként és próbáltam (jóval) kisebb dózisban is. Feladtam. Sookietól sikítófrászom volt. Na ennyit a zárójeles megjegyzésből. A Bansheet kimondottan várom, tehát ma este HBO 22:00. Pilot után jelentkezem!

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr185554979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása