Design programajánló: Lakástrend 2012
2012. február 28. írta: .loretta

Design programajánló: Lakástrend 2012

 Ti, akik olvassátok a cikkeimet, tudjátok, hogy kicikét (direkt írtam c-vel, így olyan kisz aranyosznak tűnök) imádom a design dolgokat, és, hogy lássátok mily' jófej vagyok, ezt meg is osztom veletek. Így most egy programajánlóval is kedveskednék nektek. Ebben a cikkben felidézzük az eddigi design darabokat, amikről megemlékeztem, és akinek felkeltem az érdeklődését, az mindenképpen látogasson el hétvégén a Lakástrend kiállításra! (Márc. 2-4. Millenáris) Én ott leszek! ;) (tudom, hogy ez senkit nem motivál, de azért elmondtam, jó?)

 

Lassan egy éve, hogy az óraátállítás kapcsán összegyűjtöttem nektek néhány design fali- és karórát. Közeleg megint... Sose tudom, hogy most egy órával többet vagy kevesebbet alhatok majd, szóval valaki ébresszen fel. Kávéval ki lehet csalogatni...

Szinte minden cikkemben hangsúlyoztam kedves ismerőseim számára, hogy bármelyik design darabot szívesen fogadom. Felidézésképpen kaptok néhány darabot, de a cikket is újra lehet olvasni! ;) 

Kávéfüggésem kapcsán, és hódolatom jeléül tavaly áprilisban kávéval kapcsolatos design dolgokat posztoltam nektek. Kávéval tényleg elő lehet csalogatni a takaróm alól. Nincs is jobb mint a frissen főtt pörkölt kávé illat. Nyamnyam.

Szóval egy későbbi cikkben pedig a szombat esti buli kellékek témát jártuk körül, természetesen design szemmel.

Remélem a lakástrenden is találkozhatunk majd hasonlókkal, én abszolút vevő leszek! Lássuk tehát a pohár és bögre trendeket!

 

(Kedves barátaim. Én hegedű pályafutásom emlékéül ezt szeretném kérni!)

 

Ha épp nem kávézgatunk, bulizgatunk, órát állítgatunk, akkor mit csinálunk??? Neeeem kedves munkamániások, most nem a "dolgozunk"-ra gondoltam, hanem arra, amikor vízszintbe tesszük magunkat, lecsukjuk a szemünket és szabadjára engedjük a fantáziánkat álmaink erdejében. Hadd futkosson. Igen, az alvásról van szó. Jobb esetben ezt valami pihe-puha ágyikóban tesszük, valami kis plüssmacit ölelgetve, vagy nagyon jó esetben álmaink hercege/hercegnője is ott az ágyban, rosszabb esetben egy egyetemi előadáson alszunk el. Ez utóbbi sokkal uncsibb, és kényelmetlenebb. Higyjétek el nekem, nagyon kínos arra ébredni, hogy körbe vagy pakolva kávéspoharakkal, szívószálak lógnak a szádból, és arra riadsz, hogy iszonyú nagy zajt csapsz. Még szerencse, hogy velem ilyesmi nem történt meg. Vagyis? Ööö. Na, jó egy ismerősöm, ismerősének, az ismerőse volt.

Karácsonyi ajándékként egy egész designcsokrot tettem nektek a fa alá. Szép könyv, labda, kalács, minden volt ott.  Például a karácsonyi nagy sütés főzés miatt, mindenféle konyha eszközöket mutattam nektek, amelyeket most újabbakkal egészítek ki. (De azért tessék körbenézni a régiek között is!)

Hogy ne csak a nőknek kedveskedjek - mert én olyan nagyon kedves vagyok - néhány geek ajándék ötletet is bedobozoltam a karácsonyfa alá.

Ezek kiegészítéseként is teszek ide nektek néhány nagyon tetszetős képet.

És, hogy valami új témát is bedobjak, ugyan a reggeli szakadó hó engem is meglepett, de azért hiszek abban, hogy itt a tavasz, dagad a f*sz. Lassan virágillat és madárcsicsergés fogja beragyogni napjainkat, melyet már csak a szikrázó napsütés tud fenségessé koronázni. Ideje hát kiülni a kertbe és képzeletben eltervezni, hogy idén, hogyan dobhatnánk fel még inkább a színes kis virágkavalkádunkat. Néhány ötletet én is mutatok most nektek, de ezzel a témával szintén találkozhattok majd a Lakástrenden.

Remélem ott találkozunk. A képekegyébként kivétel nélkül a lakástrend facebook-járól valók. Nézzetek körbe ott is, és a mi facebook oldalunkon is!

XOXO: Loretta 

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr514219565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása