I love my bed
2011. április 14. írta: .loretta

I love my bed

 Már hétfő óta csak az ágyamra gondolok, munka közben, mindig meg-megállva.

Szerencsére közeleg a hétvége, ezért gyűjtöttem nektek néhány mutatós kis ágyikót, amiben én biztos szépeket álmodnék. És ti?

 

Ebben a két "izében" például a délutáni szunyókálásomat tölteném:

Az olyan "izgőmozgó-forgolódó-nem-lehet-vele-együtt-aludni" típusoknak mint én, ezt ajánlom, mert talán nem esünk ki belőle:

A "lusta-vagyok-beágyazni" típusoknak pedig egy ilyet javaslok:

Akik még nem nőttek ki a legózásból (mint én), biztosan kedvelnék ezt is:

Ágy + éjjeliszekrény(?), 2in1:

Délutáni pihihez a parton.

Don't worry, be happy.

Esti mese:

Határok. Lépjünk át rajtuk. Jelen esetben feküdjünk.

Biztos ez? :(

Ennyi mára. Kitartás. Holnap már péntek :)

Álmaitok ágyát pedig itt is megtalálhatjátok:

design-fetish.blogspot.hu

boredbanda.com

demilked.com

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr212826009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Teret alkotunk · http://teretalkotunk.blog.hu/ 2011.04.15. 23:48:14

A macis tömegsírra emlékeztet, de a paradicsomos szardínia nagyon jópofa!

2011.04.16. 00:42:49

Alvás közben belegabalyodna a lábam egy olyan rojt-pamacsba vagy fonatba és kétségbe ejtene hogy nem tudom, melyik a lábam és melyik egy olyan izé...

redbandita 2011.04.16. 00:47:35

nekem az 50-50 %-os takaróra lenne szükségem :P

.loretta · http://popkult.blog.hu/ 2011.04.17. 21:32:19

@redbandita: ha már így válogatunk én az izét kérem... :D
@L.A.: persze. a javaslatoknak csak örülünk. a függőágy pedig tényleg jó cucc, túrázáskor főleg. kis helyet foglal de nagy örömöt tud okozni :)
süti beállítások módosítása