X-Faktor 2011. 11. 05. - Mizu van a csapatokkal?
2011. november 05. írta: redbandita

X-Faktor 2011. 11. 05. - Mizu van a csapatokkal?

Annyira furcsa, mert a második adásról szóló cikkemnek azt a címet adtam, hogy a legnehezebb döntés. Utalva arra, hogy Keresztes Ildikónak két mentoráltja között kellett dönteni, azóta viszont minden adásban ez történik. Most (csakúgy mint a múlthéten) Geszti Péter került nehéz helyzetbe.
A dolog másik érdekessége, hogy tavaly MAlek Miklós végzett utolsó helyen a csapatokkal, idén Geszti jut a sorsára?

@ RTL Klub

Az este folyamán az előadók feldolgozásokat adtak elő, amivel nekem az a problémám, hogy az emberek (köztük én is) akarva akaratlanul az eredetihez hasonlítják a produkciót.

Ördög Nóra kucsmában jelent meg a színpadon, állítása szerint azért vette fel, hogy ne a hajáról cikkezzen a sajtó, ezzel elérte, hogy most a fejfedőjéről beszéljenek...

Elsőként Kováts Vera lépett a színpadra, akit én nagyon szeretek, de most egy kicsit tényleg lapos volt. A Cascada-féle How do you do-val érkezett, a mentorok a Roxettes lendületet hiányolták.

A "kislányt" Tarány Tamás követte, aki egy szakításon van túl, így egy kicsit nehéz volt felhőtlenül boldognak tűnnie, mégis nagyon jó nyomta Madonna Music című dalát. a mentorok nagyon megdicsérték, Ildikó még a pólóját külön ki is emelte.

Majd következett az Apollo 23, akik nagyon pörgős Umbrella feldolgozással jöttek. Nekem nagyon tetszett, éreztem a boogiet a lábamban :)

A már megszokott három produkció utáni reklámszünetet követően Kocsis Tibi énekelte Mariah Carey-féle I Want to Know-t. Nekem ez annyira nem tetszett, de tény, hogy a múltheti borzadájhoz képest, jobb volt. A mentorok is leszólták a produkciót, amire Malek Miklós nagyon hevesen reagált.

Tibót a Rocktenors követte a Take on me-vel, amit elég sajátosan adtak elő. Hangban nagyon ott volt a produkció, de nekem valahogy mégsem tetszett.

"pattogtok, mint kecskesz@r a deszkán" (Nagy Feró)

"azt a magas hangot, amit kitolt a bal oldali versenyző, azt jegyezzük meg" (Malek Miki)

Majd jött Muri Enikő, aki az Edda azaz Auth Csilla-féle Érzéssel lépett a színpadra. Paradox módon azonban Enikó még egy ilyen dalban sem tudott egyetlen csepp érzelmet sem kifacsarni magáról. Minden mentor hetek óta ezt hiányolja a lánytól.

"csak egy dologra kell figyelned, hogy őszinte legyél..." (Geszti Péter)

A reklámblokk után az eddigi legnagyobb meglepetés ért engem, méghozzá Lil C miatt. Ezúttal egy swing dallal jött, és elképesztőt alakított. Bon Jovi - It's my life feldolgozást hallhattuk tőle.

"azt is el tudtad érni, hogy ne a csajokat figyeljük" (Geszti Péter)

"bele se tudok kötni olyan jó volt" (Nagy Feró)

"Jól befogtuk a szájukat" (Keresztes Ildikó)

Lil C-t a másik fiú, Baricz Gergő követte, és komolyan mondom, hogy ő is nagyon meglepően jól szerepelt. Eddig is nagyon bírtam a kissrácot, de a mostani produkciója... Ott állt egy gitárral elkezdte énekelni szép lassan az Állj meg kislány című dalt. Majd néhány sor után kiszaladt és mikor visszajött szétzúzta a színpadot. Elképesztő volt!

"az eleje olyan volt, mintha Lovasi kissé részegen elénekli a Szomorkás a hangulatom című dalt..." (Geszti Péter)

Amikor már azt hittem a két fiú után nem érhet kellemes meglepetés, jött Bagosi Alexa. Egy általam nagyon kedvelt feldolgozással, a Kesh-féle Mizuval. A Mizu jelenséggel már mi is foglalkoztunk itt. Alexa előadása nagyon tetszett Fluor Tominak, amit nem is bírt magába tartani, rögtön elcsiripelte.

 A mentorok véleménye Alexa előadásáról:

"nagyon rossz hírem van, meg kell, hogy dicsérjelek Téged és a Mentorodat is"... (Geszti Péter)

"ez az az Alexa, akit én várok" (Nagy Feró)

A közös produkció során a kilenc versenyző Geszti Péter vagyis a Gringó Sztár - Szabadulj fel! című dalát adta elő:

Ezután egy elég érdekes produkció következett, amitől az én szüleim teljesen kiakadtak. Ágnes énekelte el a Szerelem második vérig című film, Ne higgy nekem című dalát. Vendégénekesként lépett a színpadra Bery Ari, aki annak idején a kultfilm főszereplője volt.

A meghökkentő produkció után ördög Nóra elkezdte sorolni a jövő heti továbbjutókat. Végül Kováts Vera, és két fiúcsapat maradt a színpadon. A biztos továbbjutó Vera volt, és ekkor Geszti Péter ugyanabba a helyzetbe került, mint múlthéten.

A párbajt az immár harmadszor (!) csatázó Rocktenors kezdte. Ezzel rekordot döntöttek. Négy adás alatt, hét dalt énekeltek el.

A Tenorok után a mentorok által összerakott Apollo 23 következett. A fiúk egyáltalán nem számítottak erre és eléggé úgy tűnt, hogy feladták.

Megkezdődött a szavazás, a mentorok nem döntöttek. Nagy Feró és Malek Miki az Apolló fiúkat küldte haza, míg Keresztes Ildikó és Geszti Péter a Rocktenorst. Így Ördög Nórának fel kellett nyitni azt a bizonyos borítékot. Végül az Apollo 23-nak ért véget a verseny. Kár értük, nekem mindig mosolyt csaltak az arcomra.

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr463357216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enbee 2011.11.06. 14:43:24

nekem iszonyat tetszett a Ne higgy nekem, főleg amikor Bery Ari is felbukkant a színpadon és énekelt, de az lett volna a nagy szám, ha Gombócot is sikerül ertéeléknek befűzni
süti beállítások módosítása