Megcsókolnád Matt Damont?
2011. február 09. írta: redbandita

Megcsókolnád Matt Damont?

Az UIP Duna hírei szerint Emily Blunt nem tudja rávenni magát, hogy megtegye. Na nem azért, mintha valami baja lenne Damonnel. De hogy miért akarja megcsókolni? Nos A The Adjusment Bureau (magyar címén Sorsügynökség) forgatásán kellene a két főszereplőnek szenvedélyes csókot váltani. Egy interjúban Emily elmondta, hogy nagyon összebarátkozott Mattel a forgatáson, még a családját és a feleségét is megismerte. Ezekután minden alkalommal elnevette magát amikor csókjelenetet akartak felvenni.  "Folyton arra gondoltam, ilyesmit nem csinál az ember a barátjával! Mit fog ehhez szólni a felesége, amikor meglátja a teniszpálya méretű kivetítőn, hogy egy hatalmasat csőrözünk. Nagyon zavarban voltam, és kínomban vihogtam, mint egy kamaszlány, emiatt többször le kellett állnunk a forgatással"-nyilatkozta Blunt.

Emilynek nem csak ez okozottt gondot, a szerep kedvéért 10 kilót kellett fogynia. Mivel egy balettáncost alakít, így balettórákat is kellett vennie. "Amikor megvolt az utolsó jelenet, az volt az első dolgom, hogy megettem egy fél kilós steaket majonézes krumplival! A fellegekeben éreztem magam!".

A Sorosügynökség március végétől látható majd a hazai mozikban!

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr262648957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enbee 2011.02.09. 13:48:31

a címben feltett kérdésedre a válaszom: jajdenagyonigen! :D

Szilvásgombóc 2011.02.09. 14:35:19

énis-énis én is szeretném :)
süti beállítások módosítása