Februári mozipremierek Magyarországon
2011. február 01. írta: redbandita

Februári mozipremierek Magyarországon

Ma van a hónap első napja, de már tudni, hogy ebben a hónapban milyen filmekkel készülnek a hazai mozik. Ezeket szeretném most nektek bemutatni: néhány soros ismertetőkkel, és magyar nyelvű vagy magyar feliratos előzetesekkel. Természetesen nem az összeset, hiszen úgyis minden héten bemutatjuk az éppen aktuális premiereket. Inkább azokról szeretnék írni, amiket várok. Nézzük mik is ezek?

Február 3.

A király beszéde (King's Speech):

Idén ezt a filmet jelölték a legtöbb Oscarra, egészen pontosan 12-re. A film főszereplője Colin Firth ezúttal egy király bőrébe bújik, méghozzá VI. Györgyébe, aki dadog. Ezt már megnéztem, úgyhogy hamarosan írok róla véleményt is.

Gulliver utazásai (Gulliver's Travels):

Amerikában hatalmasat bukott, nagy eséllyel pályázik az Arany Málna díjra is, melyet a legrosszabb filmnek adnak. Éppen emiatt vagyok rá kiváncsi, hogy mit tudtak ennyire elrontani a film készítői?

Február 10.

Csak szexre kellesz (No Srtings Attached):

Natalie Portman és Ashton Kutcher romkom filmje, nem mellesleg pedig az én első vállalásom erre az évre! Egyébként az idei év egyértelműen a várandós Natalié, hiszen a Black Swan esélyessé tette az Oscarra, ez a film pedig a népszerűségre. De ezek mellett 5 filmben látjuk még idén!

Gnómeó és Júlia (Gnomeo and Juliet)

Az év első (általam nagyon várt) animációs filmje. Ez lesz a második projektem arról a bizonyos listáról, amit az előbb is említettem. Kerti törpék szerepelnek ebben a filmben, mely Rómeó és Júlia történetét meséli el!

London Boulevard

Colin Farell új krimi filmje, mellyel el is mondtam, hogy én miért várom!

Február 17.

Fekete Hattyú (Black Swan)

Mi is sokat emlegettük már, és most végre meg is nézhetjük! Natalie Portman eddigi legnagyobb szerepének tartja, több mint egy évig készült rá! Egy skizofrén balettáncos történetét készítette el Darren Aronofsky, aki korábban olyan kultfilmet alkotott, mint a Rekviem egy álomért! Én ebben a hónapban ezt várom a legjobban!

A félszemű (True Gift)

A Coen testvérek legújabb alkotása ez a western film, mely a kritikus szerint halhatatlanná teszi a testvérpárt, és újjáéleszti ezt a kissé elfeledett műfajt.

Gagyi mami 3 Mint két tojás (Big Mommas: Like Father, Like Son)

Mindig félek a filmek, főleg a számomra kedves filmek folytatásától. Szerintem már a második film sem volt olyan jó, mint az első. Ennek ellenére szinte biztos, hogy ezt is megnézem majd.

Február 24.

A harcos (The Fighter)

Christian Bale idén megkapta ebben a filmben nyújtott alakításáért a legjobb férfi mellékszereplőnek járó Golden Globe-ot. Vajon az Oscart is ő viszi haza?

Honnan tudod? (How do you known?)

Jack Nicholson és Reese Whiterspoon egy filmben! Ezt mindenképpen látnom kell, mert mindkettőjüket szeretem. A film egyébként nagyot bukott külföldön.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr992631304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zöldszeműszörny 2011.02.02. 16:37:44

A Fekete Hattyú iránt felkeltették az érdeklődésemet. Jelezzetek, hogy tényleg annyira jó-e? :)

redbandita 2011.02.02. 16:43:36

mindenképpen fogunk írni róla, mert én speciel nagyon várom már hogy lássam!
süti beállítások módosítása