Beszámoló a Ladánybene 27 koncertről
2010. június 12. írta: redbandita

Beszámoló a Ladánybene 27 koncertről

 A raszta szív örökké dobog

Csütörtökön (június 10-én) este Ladánybene koncerten voltam a ZP-ben. Nagyon szeretem a reggae zenét, és a Ladánybenét is, így egyértelmű volt, hogy ott a helyem. Jó döntést hoztam, (hogy elmentem), mert a koncert fantasztikus volt.
 
Fergeteges hangulat, telt ház, ismert és új dalok, és a reggae életérzés. Szerencsére nem esett az eső sem, pedig sok LB27 koncertet mosott már el… Kell ennél több?
 

 

A koncert kb. fél kilenckor kezdődött. Már akkor is elég sokan voltunk, de egy fél órával később már nagy tömeg volt, aztán egyre többen lettek, végül teltház lett (már amennyire ez egy nyitott helyen lehetséges). Mindenki táncolt, énekelt, tapsolt, ugrált. Szóval nagyon vidám „kis” társaság jött össze a színpad előterében.
 
Ami nekem nagyon kellemes meglepetés volt, hogy a közönségben több idősebb (45-50 év felettieket) „rajongót” is láttam. Ami viszont egy kicsit meglepett, hogy sok gyerek (6-7 éves) is részt vett a koncerten. Lehet, hogy ők is zöldkártya tulajdonosok voltak?

 

Értékelés:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr412076804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása