Marisa Tomei, a Pókember nagynénje
2017. július 07. írta: redbandita

Marisa Tomei, a Pókember nagynénje

Ha képregény- vagy regény-megfilmesítés készül, a főszereplők általában azt nyilatkozzák, hogy az eredeti gyerekkoruk óta a kedvencük, mindig is a rajongói voltak, és nagy megtiszteltetés számukra, hogy most ők játszhatják el. Azok, akik a Facebookon megnézték a Pókember – Hazatérés (Spider-Man: Homecoming, hazai bemutató: július 6.) New York-i sajtótájékoztatójának élő közvetítését, azok már tudják: Marisa Tomei ezúttal is kilóg a sorból. Miután a pókot játszó Tom Holland elmondta, hogy gyerekkorában Tobey Maguire volt a példaképe, és a Vasemberként a filmben komoly szerepet vállaló Robert Downey Jr.-t egy újságíró egyszerűen a képregényfilmek keresztapjának nevezte, Marisa Tomei-t megkérdezték, hogy lehetett rávenni, hogy eljátssza a képregényekben meg a korábbi filmekben mindig nagymamaszerű May nénit.

df-29838_r.jpg

– Amikor aláírtam a szerződést fogalmam sem volt, hogyan szokott May néni kinézni – vallotta be a bájos színésznő. – Nem is értettem, hogy amikor először beszélgettem a rendezővel, Jon Watts-szal, miért mondta el százszor, hogy „de szexi lesz, tényleg!”. Csak később fogtam fel: azt hitte, megijedek, hogy ráncokat akarnak festeni rám. Fel sem tételezte, hogy nem vagyok képregény-olvasó. De hamar vettem az adást: ebben a filmben mindenki fiatalabb, pörgősebb, mint eddig, és egy nagynéni igazából bárhány éves lehet…

IC Press

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr4412667613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása