Filmes várólisták Redbanditától
2014. január 09. írta: redbandita

Filmes várólisták Redbanditától

Talán a blog indulása óta minden évben összeállítok egy kis listát 12 filmről, amit az adott évben mindenképpen megnézek. Természetesen idén is megtettem ezt, de ideje volt már egy cikkbe rendezni az elmúlt évek listáit. Ezeken belül megtaláljátok a filmekről írt posztjaimat, amikből megtudható, hogy a film végül pozitív vagy negatív csalódás volt számomra. Nektek van esetleg olyan film, amit nagyon vártok?

Movie-Releases.jpg

Frissült 2016. január 03

2010 nyarán indult a blogunk, így elsőként 2011-ben készítettem ilyen filmes listát, és szégyen szemre erről a listáról két film is lemaradt végül, de most megfogadtam, hogy pótlom. Az egyik volt a Bel Ami a Szépfiú, amit végül abban az évben nem, de 2012 tavaszán bemutattak nálunk is. A Stone azóta sem került mozikba, DVD-n jelent csak meg.Abban az évben a Halálos iramban ötödik részét, a Transformers 3-at vártam legjobban és végül nem is okoztak csalódást.

Kivételes módon 2012-ben tizenhárom film szerepelt a listán, a plusz egyet a Twilight bejező része jelentette. Sok film volt, amit nagyon vártam abban az évben pl. a Bosszúállókat, Madagaszkár 3-at vagy a Jégkorszak 4-et. Kellemesen csalódtam a Merida a bátorban és a Tükröm, tükrömben.

Legnagyobb csalódásom a Másnaposok 3 volt (már azok közül, amik a 2013-as a listán voltak), legjobban a Vasember 3-at és a GRU második részét vártam és pozitív csalódás volt a Gengszterosztag.

Természetesen 2014-ben is készítettem várólistát, és annak ellenére, hogy csigolyatörés miatt kényszerpihenőn voltam, jó sok elmaradásom lett, de igyekszem pótolni őket.

12 film, amit megnézek 2014-ben

2015-ben is belevágok a projektbe.

Az idei azaz a 2016-os listám.

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr415749256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása