Párizsból szeretettel - From Paris With Love [2010]
2011. december 18. írta: redbandita

Párizsból szeretettel - From Paris With Love [2010]

Elképesztően fest John Travolta kopaszon, amikor először megpillantottam sokkot kaptam, de tényleg. Éppen vasalás közben néztem, és majdnem kivasaltam miatta a kezem, mert én még afölött sem igazán tértem napirendre, hogy az egykoron charme-os, nők milliót meghódító Travolta, hogy meghízott az évek folyamán. De az már annyira nem sokkolt, hiszen a Faterok motoron-ban vagy a Vén csontokban is megütköztem rajta.

Tizenhat éven aluliak számára nem ajánlott

parizsbol-szeretettel-dvd.jpg

Ha a külsőségektől elvonatkoztatunk, akkor tulajdonképpen egy jó, izgalmas, látványos és fordulatokban gazdag akció filmet láthattunk. Amibe szintén belefűzték a szerelmi szálat, csak nem teljesen úgy, ahogy azt megszokhattuk a filmekben. A meglepő, váratlan események már csak azért is biztosak, hiszen az Elrabolva című thriller rendezője jegyzi ezt a filmet. Megéri megnézni! Miért?

parizsbol_szeretettel_4.jpg

James Reece (Jonathan Rhys-Meyers) szinte átlagos foglalkozású, hiszen a párizsi amerikai nagykövet titkára. Ám emellett hírszerzési feladatokat is végez, de nincs az élvonalban. Békességben éldegél gyönyörű feleségével (Kasia Smutniak), ám ahogy az már lenni szokott, hirtelen minden a feje tetejére áll. Reece életébe betoppan a nagy lehetőség, végre nem piti munkákat kell elvégezni, hanem egy igazi nagy bevetés vár rá. A társa pedig a híres ügynök, Charlie Wax (John Travolta).

From_paris_2.jpg

Az események olyannyira felpörögnek, hogy maga James is elég rosszul viseli, úgy érzi, hogy neki talán mégis inkább az íróasztal mögött a helye. Persze az sem segít sokat, hogy egy kicsit (?) őrült, mindent saját maga akar csinálni, még ha egyedül kell leverni 10-20 rosszfiút akkor is. Ahogy egy akciófilmben lenni szokott dől a vér, Wax ügynök sorba legyilkolja, elfogja a rosszfiúkat. Semmi különös, ekkor következik be a nem várt fordulat. legalábbis, mi nézők és azt hiszem maga Reece sem számít arra, amire fény derül.

192135_galeria_parizsbol_szeretettel5.jpg

Nyilván nem árulhatom el, hogy mi ez a nagy titok, de annyit mondhatok, hogy megdöbbentő és eléggé váratlan is. Legalábbis én nem számítottam rá. A John Travolta rajongóknak mindenképp ajánlom, de azoknak is, akik szeretik, ha egy átlagemberrel egy napon valami olyan történik, ami előtte és talán után sem.

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr823472689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása