Az adidas Originals egy új dimenziót nyitott meg, design filozófiáját a következő szintre emelve. A prémium streetwear brand kreatív hitvallása a következő: a jövőt akkor tudjuk a legjobban megjósolni, ha mi alakítjuk azt. Újra fel kell fedeznünk a múlt értékeit a legfrissebb tudásunkat felhasználva. Az adidas Originals célja, hogy motiválja a jelen generációt, hogy ne kövessen másokat, hanem maga alakítsa a jövőt.
A brand 2016-os globális kampányfilmjében, mely témája szintén a jövő, több budapesti helyszín is megjelent és tegnap este végre a legújabb sneakerük is megérkezett Magyarországra. Hazai sztárok és művészek előtt mutatták be a több korábbi klasszikus modell jellemzőit egyesítő legújabb adidas Originals modellt, az NMD-t, mely utat mutat a nem is olyan távoli jövőbe, ráadásul az első utcai cipője a márkának, amely a BOOST technológiára épül.
Az adidas NMD-t, mely az Originals kollekció darabja, a múlt nagyjai inspirálták, számos jellegzetes jegyet visel magán a márka korábbi cipőiből merítve. Tervezői urbánus környezetbe álmodták meg, nem csupán küllemében, de egyéb jellemzőiben is valódi nagyvárosi viselet. Az NMD BOOST mikro-kapszulák ezrein fekszik, így hosszú időn keresztül is képes kényelmet biztosítani, felsőrésze pedig zokniszerű, puha és tartós kialakítású. Három ikonikus 1984-es modellt idéz meg: a Micro Pacer, a Rising Star, valamint a Boston Super egy-egy design elemét gyúrja össze és eleveníti fel modern köntösben. A technikailag futócipőnek is beillő NMD kényelmes, rugalmas és strapabíró is egy szerre, a nagyváros mindig mozgásban levő alkotóinak tervezve.
A sneaker március 16-án mutatkozott be először itthon: a Westend City Center nemrég újranyíló adidas üzletében hírességek és a divatvilág krémje előtt hullt le a lepel a cipőről. A látványos, egyedi látványvilágú bemutatón olyan ismert emberek vettek részt, mint Wolfie (Punnany Massif), Lola, BLR, az Animal Cannibals, Tőrös Balázs, Katus Attila és Szász Kitti. Az adidas NMD-t Végső Péter brand activation manager mutatta be a közönségnek. „Már a több mint harminc évvel ezelőtti elődöknek is számos olyan tulajdonsága volt, melyeknek köszönhetően ma ikonikus cipőkként tekintünk rájuk. Az NMD-ben ezen darabok legjellemzőbb jegyeit gyúrtuk egybe, hogy a modern technológi& aacute;val ötvözve egy minden szempontból egyedülálló egészet alkosson. Az NMD-t a nagyvárosi nomád környezet inspirálta, ez a modell a kényelem és az időtállóság megtestesítője, a múlt legnagyobbjainak újragondolása és futurisztikus formába való adaptálása.”
„A hétköznapokban a lazább, sportos, kényelmes megjelenést részesítem előnyben. Az NMD design kissé futurisztikus, nagyon bejött! Azt hiszem, a Tubular mellé azonnal be kell szereznem egy NMD-t is!” – lelkendezett Lola a bemutatón.
A Punnany Massif alapítótag Wolfie örömmel fogadta az új modellt:
„Sok sneaker megfordult már a lábamon, de mindközül az NMD a legkényelmesebb. Ez pedig talán a legfontosabb előnye lesz a turnészezonban, amikor megállás nélkül utazunk, fellépés követ fellépést és alig van időnk pihenni.”