Rajongója kendőjével takargatta kislányát Liptai Claudia
2015. március 12. írta: Szilvásgombóc

Rajongója kendőjével takargatta kislányát Liptai Claudia

liptai_claudia.jpgAmerikai sztárokról és őrült követőikről nap mint nap olvasunk érdekes, sőt néha megdöbbentő híreket. A hollywoodi csillagok szinte nem tudnak úgy kilépni az utcára, hogy ne kapja őket valaki lencsevégre. A tengerentúli hírességek élete folyamatosan a rajongók és a paparazzik körül forog, de mi a helyzet itthon? A Playboy Man of the Year múzsa különdíjának várományosa, Liptai Claudia és a színész kategória jelöltje, Simon Kornél rajongóikkal kapcsolatos történeteikről meséltek.

Liptai Claudia ma már legszívesebben a közösségi médián keresztül tartja a kapcsolatot követőivel, bár van jó néhány maradandó élménye egy-egy személyes találkozásról vagy postán érkezett csomagról is.

„Egy nyári televíziós roadshow-n találkoztam először nagy tömegben rajongókkal. Akkor jó tanulság volt, hogy az autogramosztáshoz nem szabad túlságosan kivágott ruhát felvenni, főleg, ha egy kisgyerek hátán írsz alá” – emlékezett vissza a Jóban Rosszban színésznője, aki a mai napig nagy becsben tartja egyik rajongójától kapott ajándékát. „Nagyon megható volt, amikor egy néni kötött nekem egyszer egy kendőt, és elküldte azzal a szöveggel, hogy mennyire szeret. Én magam nem viseltem, viszont Pankát sokszor ezzel takargattam be, amikor kicsi volt” – nosztalgiázott a TV2 csinos műsorvezetője.

simon_kornel.jpgLiptai Claudiához hasonlóan Simon Kornél számára is emlékezetes volt az első rajongójával való találkozás, és ő a színésznővel ellentétben azóta is a személyes találkozásokat részesíti előnyben.

„Az első rajongómmal sokáig e-mailben tartottuk a kapcsolatot, majd meghívtam a rádióba, hogy személyesen is találkozzunk. Persze erről teljesen elfeledkeztem, és amikor megérkezett nagyon zavarba jöttem. Olyan voltam, mint egy kisiskolás egy rossz randevún, egyetlen értékelhető mondatot sem tudtam kinyögni. Aztán hozzászoktam ehhez, és ma már rendszeresen találkozom az előadások után azokkal, akik nyomon követik a munkásságomat” – mesélte a Playboy Man of the Year színész kategóriájának jelöltje, aki mára már azon sem lepődik meg, hogy néha a szerepeivel azonosítják. „A Megdönteni Hajnal Tímeát című film bemutatója után mondta egy hölgy, hogy mint férfi egyáltalán nem jövök be neki, szerinte a filmvásznon is látszott milyen teszetosza vagyok. Olyan is volt, hogy az egyik barátomnál és a párjánál voltam vendégségben, és a kisfiuk a vacsora után lelkendezve mondta a szüleinek, milyen jó volt Kornélt vidámnak és felszabadultnak látni, mert a Társasjátékban olyan sok problémája volt” – tette hozzá nevetve a színész.

A Playboy Man of the Year jelöltjeire március 15-ig szavazhatsz: http://www.playboy.hu/manoftheyear/

A hír és a képek forrása: Red Lemon Media

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr987259491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása