Kingsman: a várható szupersiker?
2015. január 25. írta: redbandita

Kingsman: a várható szupersiker?

Mi Matthew Vaughn titka? A rendező civilben laza és vicces, a szakmájában pedig nem hibázik: eddig minden filmje kultikus lett. A Torta című gengsztermozival kezdte, és a Csillagpor, a Kick/Ass és az X-Men – Az elsők is klasszikussá vált. De a legnagyobb hírű valószínűleg a hamarosan a mozikba kerülő, de már most nagy port verő Kingsman – A titkos szolgálat (16) (Kingsman: The Secret Service, hazai bemutató: február 12.) lesz. A film a régi kémműfaj vad és vagány újragondolása Colin Firth, Samuel L. Jackson, Michael Caine, valamint egy másik legenda, Mark Hamill közreműködésével.

A rendező egy premier előtti interjúban elárulta, hogy mi segíti a munkáját – csak a gyerekkori kedvencei foglalkoztatják.

– Colin Firth meg én teljesen egyetértettünk ebben – nyilatkozta Vaughn. – Kiskorunkban lenyűgöztek minket a klasszikus kémfilmek és –tévésorozatok. Nekem máig Roger Moore az igazi Bond, de csak azért, mert vele láttam először a 007-est. Igazából bárki játssza Bondot, az nagyszerű. Még Woody Allen is. Ezért csináltam meg a saját változatomat – csak én az eleganciát poénokkal helyettesítettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr497110001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása