Focis pasimustra
2014. június 23. írta: redbandita

Focis pasimustra

Számtalan újság rangsorolta már a focistákat ilyen olyan szempontok alapján: teljesítmény, elért eredmény, gólok, kereset, vagyon, no és persze kinézet. Én is valami ilyesmire gondoltam, ha már egyszer benne vagyunk nyakig a VB lázban. Itt a Popkulton amúgy is megszokottak az ilyen pasimustra listák, úgyhogy gondoltam itt az ideje, hogy a futballisták is kapjanak egyet. A sorrend abszolút szubjektív, így örülnék, ha ti is hozzászólnátok! 

tumblr_ly6q8a50Zr1r4n68do1_500.jpg

A lista számszerűen nincs rendbe szedve, azt hiszem az lehetetlen küldetés lett volna :) Itt egy korábbi sportolós pasimustránk.

  • Christiano Ronaldo - Portugália

ay_35932740.jpg

Gerard Piqué - Spanyolország

ger01(608x403).png

  • Fernando Torres - Spanyolország

fernando-torres-131.jpg

  • Lionel Messi - Argentín

Lionel-andres-messi-leo-dolce-gabbana-book-09.jpg

  • Robin Van Persie - Hollandia

van-persie.jpg

  • Alessandro Del Piero - Olaszország

334032-alessandro-del-piero.jpg

  • Cesc Fabregas - Spanyolország

fabregas-bc1.jpg

  • Neymar Jr - Brazília 

1306_MX_Neymar_MarceloMaragni.jpg

  • Rafael Van der Vaart - Hollandia

Rafael-van-der-Vaart-Tottenham-Hotspur-Player_2670830.jpg

  • Yoann Gourcuff - Franciaország

yoann-gourcuff-2.jpg

  • David Villa - Spanyolország

n_seleccion_espanola_villa-2696438_1.jpg

  • Alexis Sanchez - Chile

asbarcelonajuventus.jpg

  • Mats Hummels - Németország

mats-hummels-122235_L.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr376405195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csibefogó · http://www.isitchristmas.com/ 2014.06.24. 15:47:09

Ez már megint egy olyan ostoba lista, ahol nem különül el, nem lehet elkülöníteni a foci tudást és a kinézetet. Van olyan nő, aki L. Messit a férfiasságáért kedveli? Vagy miért nincs egyetlen egy fekete bőrű labdarúgó sem? És mit keres A. Del Piero a listán, aki már inkább csak levezet, mint aktív? És Rafael Van der Vaart, Yoann Gourcuff, ott sincsenek a vébén? Ennyi erővel a magyar negyedosztályból is lehetne válogatni?

redbandita 2014.06.24. 16:02:19

@Csibefogó: lehetne, sőt örülnék, ha sorolnál magyar focistákat. Egyébként azt gondolom, hogy itt szét kell választani a tudást és a kinézetet, ezért hívják pasimustrának. Szerintem bőven van olyan nő, aki Messit a férfiasságáért kedveli. Nem írtam olyat sehol, hogy a listára csak a VB-n szereplő, a VB-re kikerült csapatok/játékosok neve szerepelhet. Itt most az számított, hogy női szemmel milyenek. De persze megértem, ha ezt ostobaságnak tartod.

Csibefogó · http://www.isitchristmas.com/ 2014.06.24. 16:23:56

Ja, hát akkor ennyi erővel az 50-években a dán válogatottban játszó Jans Magnussenek is van helye a listában… Meg a magyarok? Én azt nem tudom megmondani, hogy Dzsudzsák csak Zimány Lindának jött-e be, vagy valaki másnak is?
Még egyszer, a „Brand” soha nem fog elválni a szépségtől/küllemtől, azaz valamennyi focitudás után tud felkerülni erre a listára bárki focista, például szerintem mindegyik BL szintű játékos.
De ez nem baj, én férfiként bevallom, hogy egy színésznőnél sem tudom különválasztani a szépséget, meg a ’színéstudást’, meg patikamérlegre sem tudom őket helyezni. Valószínű, hogy ezért kapok hidegrázást Pogány Juditnak még a hangjától is, de ha meg meglátom a tévében, már kapcsolok is el.

redbandita 2014.06.24. 17:16:22

@Csibefogó: egy picit szerintem elbeszélünk egymás mellett. Erre a listára olyan focistákat válogattam, akik (szerintem, aztán lehet, hogy teljes tévedésben vagyok) több nőtársamnak tetszenek. Nem feltétlenül azért, mert jól cseleznek, jó passzokat adnak, vagy gólokat rúgnak :) Ez olyasmi, mint pl. Megan Fox nem Oscar díjas alakításával dobogtatja meg a férfi szíveket.

Etihad 2014.06.24. 18:35:29

Ez most komolyan egy cikk?

Csibefogó · http://www.isitchristmas.com/ 2014.06.25. 00:15:40

@redbandita:
Abszolút igazad van. Én mindig azt mondom, hogy egyszer rendezzenek egy női szépségversenyt, ahol két csapat zsüri van: egy férfiakból áll, egy pedig csupa nőkből. Ide a szívembe a rozsdás bökőt, hogy soha nem egyezne a sorrend a végső értékelésnél!

nyuszmam 2014.06.25. 00:25:12

......tudom-tudom, nem jutottak ki, de nekem Ibrahimovic a befuto:-))...szoval hianyolom!
süti beállítások módosítása