X-Faktor 10. 07. - Mentorok háza 2. rész
2012. október 08. írta: redbandita

X-Faktor 10. 07. - Mentorok háza 2. rész

Ezúttal a csapatok és a 28 év felettiek sorsa dőlt el, most Nagy Ferón és Keresztes Ildikón volt a sor, hogy eldöntsék kit visznek magukkal az élő showba. Én nem vagyok szakértő, úgyhogy gondolom emiatt, de én nem értettem egyet minden döntéssel. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy a jövő heti élő adás milyen lesz... Akkor majd kiderül, hogy jól döntöttek e a mentorok. Nagy Feró segítője Anti Fitness Tomi volt, míg Ildikót Fehér Balázs segítette a The Carbonfools frontembere. Ildiék  Szentendrén, míg Feróék egy budapesti szállodában fogadták a versenyzőket.

mentorokhaza2.jpg

@RTL Klub

Elsőként az időseket, vagyis a 28 év felettieket láthattuk, ami eddig a legerősebb kategória volt, hiszen Vastag Csaba és Kocsis Tibi és ebben a csoportban indultak anno. Hát szerintem idén nem innen fog kikerülni a győztes.

Elsőként a kissé labilis (legalábbis érzelmileg) színésznőt, Lass Bea énekelt, aki egy szerelmes dallal próbálta felidézni a hallgatókban első nagy szerelmük emlékét. Hát bennem semmit se ébresztett fel, szerintem eléggé mű volt az egész, színpadias. Ildikó el is mondta, hogy nem színésznőket keresnek, hanem énekesnőket. Kérdem én, hogy akkor őt minek viszi magával az élő showba???

Aztán jött a mezőny legidősebb versenyzője, az ötödik X-et is betöltő, Stone, aki egy EDDA számmal lépett Ildiék elé. Elárulom, hogy Ildikó kiválasztotta őt, amit teljesen nem értek, hiszen egy 50 év feletti embert szerintem már nem lehet formázni, akkor pedig mi értelme mentorálni!?

Harmadikként Kovács Erika, azaz Keri következett, aki édesapja emlékének énekelt, de így sem jött át a mondanivalója. Kerinek egyébként korábban már készültek videoklipjei is, amikben viszonylag csekélyke ruhamennyiségben táncikál és dalolászik. Ezeket megtudjátok nézni a Youtube-on is pl. itt az egyik.

Utána Horváth Sándor következett, aki továbbra is jól énekel, de nem hinném, hogy sztáralkat lenne, pláne nem egy popsztár. Ildikó szerint is bársonyos a hangja, de az élő showban nem érezné jól magát.

Kiss Ernő Zsolt azaz a "kispapa" most egy kicsit visszafogta magát, talán azért is, mert a Táborban meg pont azt rontotta el, hogy túl sokat vállalt. Én egyébként beválasztottam volna a 12-be, mert szerintem nők ezrei szavaztak volna rá. De Ildikó máshogy gondolkodott.

Végül Zámbó Krisztián következett, aki szerencsére most nem hibázott, mint a Táborban. Krisztián továbbra is azt hangsúlyozza, hogy szeretne kilépni a "Jimmy fia" megszólításból és szeretné megmutatni, hogy megállja a helyét egyedül is. Szerintem sikerülni fog neki.

Az idősek után a csapatok következtek, elsőként a P.J.Z., azaz a két rappelő(?) fiú, akik továbbra sem értem, hogy kerültek a Mentorok házába. Biztos velem van baj, de én általában egy szót sem értek abból, amit rappelnek, főleg a sötét hajú srácéból. AFC Tomi szerint, ha Feró őket választja, nagyon befog égni velük. Szerintem is. Ám Feró mégis őket választotta...

A borzalmas produkció után végre egy jó dal és jó előadás következett, méghozzá a három lánytestvértől, a Soldierstől. Velük az volt a baj, hogy ugyanolyan formáció voltak (értsd három lány), mint a Like, akik sokkal jobban énekelnek.

Őket a Wonderfool követte, akiket én nagyon megkedveltem és szinte biztosra vettem a továbbjutásukat, tévedtem... Vagy Feró tévedett, ez majd kiderül a verseny során.

Aztán megint egy fiú banda következett, méghozzá a By The Way, akikben nekem az nem volt szimpi, hogy elég nagy arccal érkeztek, ahhoz képest, hogy ez még csak a Mentorok háza. Ettől független nagyon furcsa, hogy egyik fiúbandát sem vitte magával Feró, hiszen lányok ezrei szavaztak volna rájuk, mint anno az Apollo 23-ra.

A Spirit-et a mentorok kovácsolták egybe, ők egyénileg indultak eredetileg. A Táborban hatalmasat énekeltek, de itt most valami nagyon nem működött. Ennekellenére Feró látott bennük fantáziát.

Végül jött az én kedvenc csapatom, a Like. Az egyikük, Petra tavaly is indult és be is jutott a Mentorok házába, ahonnan pontosan Feró küldte haza. Most azonban beválasztotta őket, nagy szerencséjére :)

A továbbjutók tehát: Lass Bea, Stone és Zámbó Krisztián. A csapatok közül pedig a P.J. Z., a Like és a Spirit. Egyet értetek Feró és Ildi döntéseivel?

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr934825635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása