Dexter Season 6
2011. július 22. írta: redbandita

Dexter Season 6

Megérkezett a Showtime első hivatalos előzetese az én legeslegkedvencebb sorozatomról a Dexterről. Ebből látszódik, hogy a Dexter hatodik évada is rengeteg izgalmat fog majd tartogatni. Annyi már kiszivárgott, hogy a történet jóval az ötödik évad befejezése után fog folytatódni, mert az alkotók szerették volna, hogy Dex túllépjen Rita halálán, és Lumen elvesztésén, és végre régi önmaga legyen! A hatodik évad premierje ősszel lesz Amerikában, én már rettentően várom!!! Ti?

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr643088715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChrisDry · http://www.chrisdry.com/ 2011.07.27. 09:10:48

ez az egy sorozat amit nézek, kivételesen ez magyar szinkronnal zseniálisabb, ami csak 1%ban mondható el.

redbandita 2011.07.27. 12:22:31

@ChrisDry: nekem ez az egyik kedvenc sorozatom, leginkább a Dextert alakító Michael C Hall miatt, mert elképesztően jól tud belebújni a hidegvérű gyilkos szerepébe. Én az ötödik évadot feliratosan néztem, és az is tetszett. A szinkronos is jó, de Debra "kitöréseit" nem igazán fordítják le, szóval az ő monológjai jobbak angolul.

ChrisDry · http://www.chrisdry.com/ 2011.07.27. 12:44:24

sajna 5. nekem is feliratosan van meg, kivételesen megvárom a szinkronost (pedig 99%-ban csak feliratosan nézek meg minden filmet, ez az egy így marad). Michael C Hall szinkronja zseniális, szerintem jobb, mint az eredeti, pedig legelőször feliratosan láttam az első részt.
süti beállítások módosítása