Mizu van a Mizuval?
2011. május 02. írta: redbandita

Mizu van a Mizuval?

Vannak olyan jelenségek, amelyek mellett mi sem mehetünk el, hiszen mégiscsak a populáris kultúra a fő témánk. Mi más lehetne annál populárisabb mint, hogy egy srác akinek neve mindössze egy szóból áll a saját szobájában felvesz egy sufnituningolt dalt, amivel körbejárja az országot. Együttesek, zenészek és amatőrök feldolgozzák, a klubok rongyosra játsszák és a Youtube-on is közel 6 millióan megnézik.

Sokat vívodtam azon, hogy írjak-e erről a bizonyos Mizuról, de tegnap este láttam egy olyan videót, ami döntő jelentőségű volt az ügyben.Be kell, hogy valljam, hogy én a Fluor Tomi féle verziót csak nemrég hallottam. Én egészen addig úgy hittem, hogy a Mizu a Kesh egyik dala, amit rongyosra hallgattam a Petőfi rádión. Egy véletlen folyamán vált világossá, hogy ők is csak feldolgozták a már említett Fluor dalát.

Ekkor néztem utána ennek a bizonyos Fluornak, akinek Mizu című dalát közel hat millióan látták a feltöltés óta. Én nem igazán kedvelem Őt, de azt el kell ismernem, hogy nem semmi amit elért. A totális ismeretlenségből néhány hónap alatt tinibálvánnyá vált. Még az is megtörténhet, hogy az Őt felemelő SP-t is letaszítja trónjáról.

Fluor sikerét egyértelműen a Mizu-nak köszönheti. Bár az eredeti verzió nekem kifejezetten nem tetszik, az akusztikus Kesh-féle verziót imádom. A barátnőimmel rongyosra énekeltük már, és abban szinte száz százalékig biztos vagyok, hogy az idei nyár egyik legnagyobb slágere lesz. Azt gondolom, hogy a Zöld Pardonban szinte minden este el fog hangozni és nincs is ezzel baj. A Kesh-féle verzióban az énekesnő hangja csodaszép, a hangzás is abszolút élvezhető és bulizni is remekül lehet rá, ez higgyétek el nekem.

Még a Csillag születik egyik versenyzője is úgy gondolta, hogy ezzel a dallal akar elindulni, és jól is tette, mert a középdöntőbe menetelt vele. Erős Dávid opera stílusban adta elő a dalt:

Most pedig jöjjön az a videó, ami egyértelművé tette számomra, hogy a Mizu egy olyan jelenség, amiről Nekünk is írnunk kell. Szerintem nagyon édesek, imádom őket:

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr482868825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása