Boardwalk Empire - Gengszterkorzó 101.
2011. január 11. írta: Szilvásgombóc

Boardwalk Empire - Gengszterkorzó 101.

Azt kaptam, amit vártam… Briliáns! Kicsit utána olvastam a sorozatnak és több helyen is azt írták a  kommentekben, hogy Buscemi gyenge, nem ide való. Hát szerintem nagyon tévednek. Bonyolult karaktert alakít szerintem igen könnyedén, egyszerűen. Nincs túlerőltetve.

 
 
 
Az első rész tulajdonképpen (mint általában az első részek) felvázolják a keretet, amiben aztán haladni fogunk. Így tehát megismerjük a főszereplőt Enoch „Nucky” Thompsont, aki politikus gengszter egy személyben. Azt is megemlítem, hogy a gengszterkedés mellett egy érző ember is felsejlik, akit igyekszik titkolni. Valahogy az az érzésem van, hogy a múltjában vannak szálak, melyek nem igen vannak elvarrva. Kíváncsi vagyok mikor fog erre/ezekre fény derülni. És, hogy miért gondolom ezt? Gengszter létére igen érzékenyen érinti a várandós Margaret Schroeder esete, az asszonyt Kelly Macdonald alakítja. Lehet csak álca Nucky részéről. Én meg naiv kislány módjára bevettem, de én elhiszem. Még…

Az epizód második fő karaktere Nucky mellett, Jimmy Darmody, akit Michael Pitt jelenít meg. A feltörekvő és forrófejű sofőr, aki többre vágyik. A fiatal családapa nagy kulimászt kavar, amikor saját szakállára dolgozik, és ezzel többek életét kioltja. Ennek sem Nucky, sem a chicagói Arnold Rothstein (Michael Stuhlbarg) sem örül kifejezetten.

Összességében azt mondhatom, hogy az első részt nem spirázzák túl, vér is csak az epizód vége felé folyik; gengsztersorozat lévén sokan több vért és puskaropogást várnak… Helyette most még „csak” alkohol és pucér nők vannak.

A díszlet és a kosztüm remek, nekem nagyon tetszik. Teljesen magával ragadott a hangulat. Január 17-én láthatjátok a következő részt, én lehet nem fogom addig kibírni…
 
Értékelés:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr502577648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása