Zach Roering - playlist
2010. október 02. írta: enbee

Zach Roering - playlist

Barátnője után nézzük Matt (Zach Roering) listáját. Sajnos megint van egy dal, aminek megtalálása túl nehéz feladatnak bizonyult, de ha előkerül, pótolom a lemaradást. Bocs szóra. És hű de nagy ez a Roering család!

"My friend Alex Chando invited me to the set of Rockville USA and I was lucky enough to catch them performing."
White Lies: Death

"This song takes me back to a great 2007 Bonnaroo experience with several cousins."
The Flaming Lips: Fight Test

"My cousin Christian Roering is the bassist for this band which is now Astro Fang. Great band!"
Grizzly Bear: Passing

"I feel like I'm straight outta high school walking the streets of NY taking it all in."
Jay-Z: Empire State of Mind

"Became a fan at a dust-filled ACL."
MGMT: Time to Pretend

"Great for working out."
Sonic Youth: Teen Age Riot

"I'm a Buckeye and it's just a rad song"
Neil Young: Ohio

"My dad, uncle, cousin, and two friends used to play this in their cover band."
Creedence Clearwater Revival: Proud Mary

"Great song for a movie or shredding down the mountain."
Pixies: Where Is My Mind?

"For me the all time Weezer anthem."
Weezer: El Scorcho

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr812340247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása