Men in Black III (2012)
2012. november 29. írta: .loretta

Men in Black III (2012)

Kiderült, hogy én ezt filmet még felírtam magamnak, hogy megírom, aztán meg elfelejtettem. Miután emlékeztettek rá, gyorsan meg is néztem tegnap este, amikor az is kiderült, hogy már láttam, csak olyan fantasztikus élmény volt, hogy gyorsan el is felejtettem, nem csak megírni, hanem azt is, hogy láttam. Ez sok mindent elmond.

Tizenhat éven aluliak számára nem ajánlott.

 DF-30963_r.JPG

(kép: Intercom)

Néhány szóban össze tudom foglalni a filmet:

  • látványos,
  • vicces,
  • de nem elég vicces,
  • egyszer nézhető,
  • de könnyen felejthető,
  • így másodszor is nézhető,
  • túl sokat ne várjunk tőle.

 DF-18827_r.JPG

(kép: Intercom)

Igazából nehéz megmondani miért nem az igazi. Mintha kicsit elfáradtak volna ezek a karakterek. Tényleg nevettem is párszor, nem aludtam el rajta éjjel (ami nagy szó!, bár lehet, hogy az este fél 10-ig tartó jógázás eredménye volt az éjjeli éberségem, de most már nem annyira örülök ennek), az időugrásos rész például nagyon látványos volt, de valamiért mégsem győzött meg teljesen.

Vagy talán még sem lehet büntetlenül 10 év után folytatni egy filmet, aminek a 2. része sem volt már az igazi? Na mindegy valamit a sztoriról is:

DF-18587_r.JPG

(kép: Intercom)

Vadállat Borisz (Jemaine Clement) kiszabadul a börtönből, akit még 40 éve csukott le K ügynök (Tommy Lee Jones), és elkezdi pusztítani a Földet, azonban azóta rosszakat álmodik elvesztett karja miatt, ezért bosszút is esküszik K ellen. Visszamegy az időben, hogy megölje, aminek következtében J ügynök (Will Smith) nagyon kakaószomjas lesz. Ő is visszamegy, hogy megmentse mufurc társát, ám kiderül, hogy ehhez le kell ugrania New York tetejéről. Leugrik hát, beleveti magát 1969-be, és K ügynök 40 évvel ezelőtti önmagával kezdi felgöngyölíteni az ügyet.

DF-26443.jpg

(kép: Intercom)

Vannak itt csúnya földönkívüli halak, látványos verekedések, sok kezű kínai étteremtulajdonos, aki nem is kínai, hanem földönkívüli, megjelenik Andy Warhol (Bill Hader) is, talán az egyik legviccesebb jelenet, no meg a rendkívül bájos és segítőkész, kicsit bolond  Griffinnek (Michael Stuhlbarg) is érdekes meglátásai vannak a többféle jövőről, és az időzónákról.

A végén persze, ahogy lenni szokott megmentik a világot, és minden happy. Majdnem, mert azért van egy kis csavar a végén, de legyen egy kis meglepetés is a filmben. :)

DF-05267_5203_crop_r.JPG

(kép: Intercom)

Szerintem nézzétek meg, csak ne várjatok tőle sokat, és akkor tuti happy end lesz!

xoxo

 Lehet, hogy ezért felejtettem el mindent?? 

DF-30850_r.JPG

(kép: Intercom)

És a trailer:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr824934860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása