Megérkeztek az első előzetesek!
2010. december 10. írta: redbandita

Megérkeztek az első előzetesek!

Néhány filmbe kukkanthatsz be, ha rákattintasz a Tovább gombra! Sajnos hozzánk még viszonylag sokára fognak megérkezni a most következő filmek, de én már most várom őket! Mik is ezek?

  • The Tourist - Az utazó
  • Transformers 3
  • Verdák 2
  • Red Riding Hood: A lány és a farkas
  • Kung fu panda 2
  • Season of the witch
  • Beastly- A szép szörnyeteg
     

Mivel Johnny Deppet és Angelina Joliet is szeretem, ezért biztosan megnézem majd, Az utazót! Nézd meg milyen ruhában jelent meg a premieren Angelina!

A Transformers 3 előzetesét már több, mint másfél millióan megnézték!

 Az unokaöcsém legnagyobb örömére, végre elkészült a Verdák 2 is:

De hamarosan jön a Piroska és a farkas története is. Ez nem egy gyerekfilm, sokkal inkább egy thriller, de én nagyon várom!

Egy újabb animáció a Dreamworks-től: A kung fu panda 2. Én az elsőt is nagyon szerettem, valószínűleg ebben sem csalódok majd!

Nicolas Cage új filmjét januárban mutatják be:

A Szép szörnyeteg- Beastly

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr722506547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása