Modern Kisasszonyok
2019. június 25. írta: redbandita

Modern Kisasszonyok

1933-ban Katherine Hepburn játszotta, 1994-ben Winona Ryder – a Kisasszonyok (Little Women, hazai bemutató természetesen karácsonykor) legújabb változatában a főszerepet az éppen 1994-ben született, de máris három alkalommal Oscar-díjra jelölt Saoirse Ronan alakítja. A Lady Bird főszereplője és rendezője összefogásából született új film, amely a 19. század végén élő négy lánytestvér életéről szól, különlegesnek ígérkezik.

image049.jpg

"Amikor kislánykoromban az anyukám felolvasta nekem ezt a könyvet, rögtön Jo March akartam lenni – nyilatkozta Greta Gerwig rendező. – És most, valóban életre kelthetem a filmben, tényleg magamról beszélek. A figurát magamról mintáztam meg: a Lady Bird is önéletrajzi volt, de még inkább az lesz."
"Nekem még az önéletrajzomnál is jobb – teszi hozzá Saoirse Ronan. – Egyke vagyok, mindig is testvérekre vágytam. Most rögtön hármat kaptam: Emma Watson, Florence Pough és Eliza Scanlen a fejemben tényleg a testvéreimmé váltak, és ráadásként az ölembe pottyant Meryl Streep nagynéninek. Remélem, anyukám nem haragszik, hogy fejben teljesen lecseréltem a családomat."

A szereposztást Timothée Chalamet teszi teljessé: természetesen ő alakítja a filmben Saoirse udvarlóját.

IC Press

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr9014911414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása