Flash képregényei
2017. október 27. írta: redbandita

Flash képregényei

A hamarosan végre a mozikba kerülő Az igazság ligája (Justice League, hazai bemutató: november 16.) közelítő bemutatója kapcsán egyre több interjú lát napvilágot a nagy csapat szuper tagjaival, és persze mind azt mondják, hogy kora gyerekkoruk óta imádták a képregényeket.

azigazsagligaja_jelenetfotok.jpg@intercom

A Flash-t alakító Ezra Miller sok szempontból különleges tagja a ligának: egyrészt, mert ő a legviccesebb. Másrészt, mert ő a legőszintébb. Nem mintha, ő nem állítaná, hogy ne lett volna képregényrajongó, de ő olyan természetes és követlen minden újságíróval, hogy neki el is lehet hinni.

Kiskoromban imádtam a DC-képregények gonoszait! De rajongtam Batmanért, és volt egy pár hónap, amikor kizárólag egy habszivaccsal kitömött Superman-jelmezben járkáltam otthon – nyilatkozta a színész, aki a szupergyors (anti)hőst alakítja a filmben. – Ráadásul rengeteg időt töltöttem azzal, hogy nagy energiával képregényeket rajzoljak. Egyetlen zsírkrétám volt e célra. Volt egy egész sorozatom, amelybenhárom nyugdíjas néni szerepelt, akik bérgyilkosok. Sőt, volt egy saját fejlesztésű hősöm, a Super Pig, egy kamélon természetű disznó. Az óvó nénimre rásóztam egy csomó Super Piges merchandise terméket. Hogy ezek után mit éreztem Az igazság ligája díszletében, meg amikor Wonder Woman mellett álltam? El lehet képzelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr1813185006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása