Lassan kinyírom a naplót
2016. augusztus 31. írta: redbandita

Lassan kinyírom a naplót

Lassacskán teljesen elkészülök Keri Smith Nyírjuk ki ezt a naplót című művével, így most megint megmutatok néhány művet. Valószínűleg ezután már csak egy bejegyzés, egy összegzés születik majd a naplóval a kapcsolatban, amit köszönök a Maxim Kiadónak, minden percét nagyon élveztem!

naplo.jpg

Bevallom, hogy a munka és a nyári programok (nyaralás, fesztiválok, gyerkőc felvigyázás) nem volt egyszerű feladat végigmenni a feladatokon. Sajnos nem is sikerült teljes mértékben, maradt még egy-két befejezni való, de ezeket is elkészítem hamarosan. Egyébként azt javaslom, hogy ti se kapkodjatok vele, minél lassabban, minél több időt rászánva, akár többször nekifutva készítetek el egy-egy oldalt az annál frankóbb lesz! Akár érdemes többször rákeresni a #wreckthisjournal hastag-re a Pinteresten, Facebookon, Flickr-en, Instgramon nagyon kreatív megoldásokat lehet találni. Az általam sokáig aggodalmat jelentő kivágós/kitépős feladatokra is találtam alternatív megoldásokat, de erről majd egy következő posztban...

Nem véletlenül vezeti hetek óta a hazai eladási listákat ez a könyv, a maga nemében tényleg kuriózum. Legalábbis én még nem találkoztam hozzá hasonlóval! Ha ti igen azt kommentben jelezzétek, kérlek!

Fogalmam sincs mióta nem vagdostam szét ennyi régi újságot, tinimagazint, női havi lapokat, és reklámújságot, de most bepótoltam, az biztos! Már az egész család nekem gyűjti a különböző szórólapokat, mindenféle újságot, hiszen azokból bőven lehet találni olyat, ami passzolni tud a könyvbe. Ám ehhez eléggé élénk fantáziára van szükség, és arra, hogy nagyjából (vagy pontosan) tudjuk milyen feladatok vannak hátra, mit hova tudunk beilleszteni. Így érdemes akár többször átfutni ezeket! 

Ami még nagy segítségemre volt, azok a különböző online színező sablonok, amik kicsinyítve, kinyomtatva vagy akár kicsit újraértelmezve nagyon sok oldal elkészítésében jól jöttek. 

Az is érdekes tapasztalat volt, hogy voltak oldalak, amik végül teljesen máshogyan készültek el, mint ahogy eredetileg terveztem. Erre jó példa a fehér dolgok oldala. Eredetileg úgy gondoltam, hogy teljesen fehér mesehősök kerülnek majd ide mint Hello Kitty, Baymax, Marie, Olaf, de aztán ez teljesen mássá alakult. Nézzétek csak:

feher.jpg

Korábban bemutattam már, hogyan készülget a kávés oldal, aztán végre teljesen elkészült:

kave.jpg

Gyümölcsös feladatból kettő is van, az egyikben gyümölcsökről leszedett matricákat kell gyűjteni. Rá kellett döbbennem, hogy ez ritka mint a fehér holló, szinte csak banánon találtam ilyet, de az se volt egyszerű. Pedig emlékszem, hogy gyerekkoromban mindig gyűjtöttük az osztálytársakkal is ezeket a matricákat, még cserélgettük is a gyümölcsöt az iskolában, annak fényében, hogy kinek milyen a matricája. Ha valaki tudja miért van már ilyen kevés matrica a gyümölcsökön az írja meg kommentben, köszi!

 A másik feladat zöldség vagy gyümölcs nyomda volt. Ez konkrétan annyit jelent, hogy fogsz egy gyümölcsöt vagy zöldséget kettévágod tintába mártod és pecsételsz vele. Eredetileg úgy terveztem, hogy ezt teszem, de aztán arra gondoltam, hogy akkor azt a gyümölcsöt/zöldséget utána el kell dobjam, ami nagyon nem tűnt helyesnek, így inkább gyűjteni kezdtem a félbevágott gyümölcsöket :)

gyumi.jpg

Az iskolakezdésre való tekintettel irodaszerek összegyűjtése annyira nem volt nehéz, pár nap alatt megvolt a kellő mennyiségű kép, utána már csak el kellett rendezni!
irodaszer.jpg

Az első cikkben írtam arról milyen furcsa érzés volt körömlakkot használni egy könyvben, mostanra szinte megszokott lett :)

ujj.jpg

A következő bejegyzésben levonom a végső konklúziót a naplóval kapcsolatban, és készülni fog egy videó, melyben átlapozzuk az elkészült művet! Instagram oldalunkra pedig felkerül majd a többi elkészült feladat is! Aki eddig nem tette, az vágjon bele, vegye meg ez a könyvet, mert nagyon megéri! Gyerekeknek, tiniknek, felnőtteknek is merem ajánlani, mindenki megfogja találni benne a szeretnivalót!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr6611665470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása