Nyaralás közben nyírjuk ki a naplót
2016. augusztus 08. írta: redbandita

Nyaralás közben nyírjuk ki a naplót

Kicsit elmaradtam Keri Smith - Nyírjuk ki ezt a naplót című művének kielemzésével, ennek az az oka, hogy bár az ajánlás szerint mindenhova magunkkal kell vinni, én nem mertem. Nyaralni ugyanis egy 5 és 8 éves gyerkőccel együtt mentem, akiknek valószínűleg mást jelent kinyírni egy naplót, mint ahogy azt én szeretném végezni. De azért alkottam, már mutatom is!

naplo.jpg

Ráadásul rájöttem, hogy sokkal jobb, összetettebb művek tudnak születni, ha csak részfolyamatokat végzek egyszerre. Azaz, hogy miután a fejemben nagyjából összeáll egy oldal képe, utána elkezdek azon agyalni hogyan tudnám azt megvalósítani. Azaz milyen képek kellenek hozzá, milyen anyagok, filc, vagy cerka vagy pl beszereztem egy ún. médiaspray-t is egy hobbiboltban, amivel majd a spriccelést akarom elvégezni. Alig várom!

Elkezdtem mindenféle magazinokat, régi tiniújságokat átnézni, ahonnan tök jó képeket tudtam kivagdosni, amiket utána szeretnék majd a különböző montázsokhoz felhasználni. Ám ez időigényes, és körülményes, hiszen nem tudok egyszerre gyűjteni egy csomóféle, számomra is tetsző fagyos képet, vagy alvósat, varrásokat stbstb.

Amikkel teljesen elkészültem az pl. egy célbalövős, amiről egy sokak által játszott (általam is) alkalmazás jutott eszembe, méghozzá azok a bizonyos mérges madarak. Nézzétek:

20160808_222414.jpg

Mivel hatalmas kávé rajongó vagyok, így nagyon örülök, hogy ez az ital két oldalt is kapott a naplóban, ezt a montázst is elkezdtem összerakni. Mutatom:

20160808_222437.jpg

Sokan nálam sokkal bátrabbak, és tényleg kávét löttyintettek az oldalra.

Amikor olvastam, hogy van egy fagyasztós oldal, akkor rögtön tudtam, hogy itt egy dolognak mindenképp meg kell jelennie, méghozzá a kedvenc sorozatom egyik jellegzetes mondatára. Ugye tudjátok mi az?!

20160808_222653.jpg

Másoknak ezek jutottak eszébe a fagyasztásról:

Elkezdtem összegyűjteni a vacsorámat is. De ne ijedjetek meg ezt nem mind egyszerre szoktam megenni. Inkább úgy gondoltam, hogy saját kedvenceimről, rám jellemző ételekről mintázom. 

20160808_222526.jpg

Mások így gondolták:

Jópofa volt még a kijelölgetős oldal is, eszembe juttatta a régi fősulis/egyetemista éveket, de itt is még kiakarom dekorálni a margót is. 

20160808_222253.jpg

Most készülök megmutatni mi van a táskámban, és a zsebpiszkomat. Tök jó ötletet láttam az ujjlenyomatos oldalhoz, remélem sikerül is megvalósítani. Erről még nem akarom lerántani a leplet. A karcolósra is vannak már ötletek a fejemben, a rágósra is, az egy szó leírásán még gondolkodok. Nektek mi az a szó, amivel teleírtátok az oldalakat?

Amikkel nagy bajban vagyok azok a kivágós, hajtogatós, tépkedős oldalak. Ezt valahogy úgy szeretném megcsinálni, hogy elkészüljek vele, de ne veszítsem el őket teljesen. Ti hogy oldottátok meg, örülnék, ha kommentben leírnátok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr529910846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása