A Nestlé perre készül egy izraeli cég ellen, amely egy George Clooney-hasonmást szerepeltet a kávéreklámjában. A Nestlé-családba tartozó Nespresso évek óta Clooney-val népszerűsíti a termékét, most pedig az izraeli Espresso Club egy hozzá megszólalásig hasonló ezüstös halántékú férfiúval reklámozza a saját kávéját. Igyekeznek poénosra venni a dolgot, mert a szpotban megjelenik egy felirat, miszerint „ez nem George Clooney”, a Nespresso Israel azonban nem találja viccesnek a dolgot, mert bíróság elé viszik az ügyet. Az Espresso Club közleményt adott ki, miszerint nyilvánvaló paródiáról van szó, és az volt a céljuk, hogy olyan fogyasztókat célozzanak meg, akik „informális kávééléményre” vágynak, a Nestlét azonban ez a magyarázat nem hatja meg.George Clooney-t hamarosan láthatjuk az év egyik leginkább várt filmlében, az Ave, Cézár-ban, amelyben a Coen fivérek az ötvenes évek Hollywoodja elé tartanak görbe tükröt.Az ál-Clooney itt tekinthető meg a reklámban, amíg a Nestlé el nem éri, hogy a YouTube leszedje a videót.
A bejegyzés trackback címe:
https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr798308018
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.