Will Smith az Oscar-díj közelébe juthat
2015. november 21. írta: redbandita

Will Smith az Oscar-díj közelébe juthat

A Sérülés (Concussion, hazai bemutató: 2016. március) című filmnek még messze van a bemutatója, de már nagyon sokat beszélnek róla. Leginkább azért emlegetik, mert sokan azt jósolják: a különleges, új betegséget felfedező, és igazáért megharcoló orvos történetének eljátszásáért Will Smith az Oscar-díj közelébe juthat. Pedig, nem ez az egyetlen ok, amiért a film érdemes a figyelemre – és Will Smith nem az egyetlen színész benne.

serules_jelenetfoto.jpg

A legfrissebb Oscar-előrejelzésekben ugyanis felbukkant Albert Brooks neve. A humorista a Sérülés-ben játszott szerepe kedvéért a haját is leborotváltatta: és most, harminc évvel A híradó sztárjai után, újra a legnagyobb filmes díj esélyesévé lehet. Méghozzá azért, mert a komoly és feszült filmben különleges mutatványt hajt végre: többször megnevetteti a nézőt – hogy azután alaposan meg is rázza. A nagy szaklapok kritikusai a Hollywood Reportertől a Timesig mind külön méltatják, ő pedig, szerényebb, mint valaha:

– Ha én írtam volna ezt a filmet… ezt a figurát nem tudtam volna kitalálni – mondta nemrég, egy közönségtalálkozón. – De ha már megvolna… biztosan nem magamnak adtam volna a szerepet. Még szerencse, hogy nem én vagyok a rendezőm.

IC Press

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr178094396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása