Hatalmas bevételt hoz Dwayne Johnson új filmje
2015. május 30. írta: redbandita

Hatalmas bevételt hoz Dwayne Johnson új filmje

A Törésvonal (San Andreas, hazai bemutató: június 4.) alaposan megrázza a hétvégén az amerikai mozis világot: a piaci elemzők szerint legalább 40 millió dollár bevételre számíthat a 3777 vetítőteremben műsorra kerülő, Dwayne Johnson főszereplésével készült akciófilm, melyben elképesztő földrengéssorozat és szökőár pusztítja el San Franciscót és környékét.  A filmben nemcsak a Szikla, hanem a válófélben lévő feleségét alakító Carla Gugino és az összes szereplő túlél néhány nagyon látványos kalandot – és persze egyikük sem tudja, a valóságban hogyan reagálnának egy ilyen katasztrófára. Kivéve Guginót.

toresvonal_la.jpg
A keddi Los Angeles-i bemutatón a szép színésznő azt mesélte az újságíróknak, hogy ő súlyos leckét vitt magával az 1994-es northridge-i földrengésből: „ne aludj meztelenül”.

– A barátomnál laktam akkoriban – idézte fel a nehéz pillanatot a színésznő. – Meztelenül aludtam. Az első rengésre felriadtam, de rögtön halálra is rémültem. És nem találtam a ruhámat. Végül valami lepedőbe csavarva rohantam ki az épületből… nem kívánom senkinek ezt az élményt.

IC Press

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr337509240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása