2014: Régi és új témák a Popkulton Szilvásgombóc szemével
2014. január 11. írta: Szilvásgombóc

2014: Régi és új témák a Popkulton Szilvásgombóc szemével

images.jpg

Így év elején szeretnék egy kisebb összefoglalót adni arról, hogy mire is lehet számítani tőlem az új évben. Eddig is írtam sorozatokról. Ez idén sem lesz másként, jelenleg futó sorozatok összefoglalóira és a korábban elkezdett, de általam félbehagyott sorozatok is visszatérnek. Zenei élményeimet is megosztom időről-időre, lásd például Bruno Mars tavalyi koncertje. Rengeteg témát boncolgattunk már a lányokkal, ezek mellé idén szeretné(n)k úja(ka)t is felvenni.

images_2.jpgEnbee és redbandita is évek óta darálja a várólistákat, ezúttal én is becsatlakoztam és összeállítottam a saját "kis" könyvlistámat. Itt jegyezném meg, hogy egy tavalyról megmaradt adósságom is lerovom, Lakatos Levente Love Clubjával még tartozom, de már nem sokáig. A Barbibébi kapcsán kifejtettem az ebookok iránti ellenérzéseimet, de úgy fest megkövetem magam. Az Angyalka idén egy ebook olvasóval lepett meg, és Levente könyveit feltettem és a Barbibébiből kiindulva fenntartásokkal, de nekirugaszkodtam végre a Love Clubnak. Lehet az is benne van, hogy tisztességes olvasót használok, (nem egy tabletet; jegyzem meg hamar nyomtatásra került az ebook és papíron még jobban szenvedtem) vagy hagytam elég időt a negatív élménynek leülepedni de ez a könyv jobban tetszik, mint az barbis. Még az is megfordult a fejemben, hogy adok majd neki még egy lehetőséget és talán, akkor még be is fejeztem. Ha erre adnám a fejem mindenképpen tudatom az eredményt. Szóval a könyves várólista csak számomra új projekt.

index.jpgBelekezdtünk teljesen új témába is, és az eddigi repertoárunkat szélesítjük. Mindenki örökbe fogadott egy országot, én Finnországot választottam. Alapvetően nagyon fázós vagyok és így viszonylag nehezen tudom megindokolni az északi országok, vagy akár Kanada felé való vágyaimat (de kísérletet teszek rá). De az biztos, ha lehetőségem lenne, választani egy helyet ahova elutazhatok és minden költségem állják az nagy valószínűséggel ezek közül kerülne ki, például akár Alaszka is szóba jöhetne. És ha már utazás, megosztom ezt is. Enbeevel tervezzük, hogy idén elmegyünk Finnországba, nagy terv és nagyon szeretném, ha összejönne. Ha sikerül eljutnunk az élménybeszámolómra biztos számíthattok. Na, de ne térjünk el a tárgytól. Örökbefogadott Finnországom témájában, igyekszem majd széles skálán mozogni. Legyen benne egy kis történelem, kultúra, gasztronómia, zene, irodalom, sport (itt lehet kitérek a Forma1-re is, hiszen nagy Kimi fan vagyok) és sok más témát is érinthetek.

Mindezek mellett még egy új témával fogtok találkozni, nem is olyan sokára. Ez kicsit személyesebb és valóban merőben más lesz, mint az eddigiek. Ugyanis van egy domináns, makacs és gyönyörű (minden elfogultság "nélkül") kutyusom, akivel már a második alapfokú tanfolyamot járjuk, és intenzív kötődési tréningbe is kezdtünk (kezdünk ma este), hogy könnyebb legyen együtt élni. Az ezzel kapcsolatos tapasztalatokat szeretném megosztani Veletek, mivel szerintem az állatokkal való együttélés szintén fontos része a kultúránknak. Szóval ezekkel a remélhetőleg Számotokra is érdekes témákkal várlak Benneteket itt a Popkulton 2014-ben.

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr45752535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása