Maratoni hétvégék a Viasat3-on - Vikingek és hamarosan a Bates Motel
2013. szeptember 14. írta: Szilvásgombóc

Maratoni hétvégék a Viasat3-on - Vikingek és hamarosan a Bates Motel

A Viasat3 ezzel a maratoni hétvégékkel nagyot alkotott (bár abban biztos vagyok, hogy más csatornák is csináltak már ilyet), de ha egy kicsit nem vigyázok minden hétvége estémet velük töltöm. Nem oly régen még a Spartacust néztem, most a Vikingeket nézem, (ami mellesleg nagyon jónak ígérkezik az első három rész alapján,) de már most tudom, hogy a Bates Motelt is nézni fogom.

931377_465018020242122_1346181164_n.jpg@facebook.com/batesmotel

Őszintén szólva nem nézek igazán tévét, mert az igazat bevallva kiütést kapok a "valóság show" és a tehetségkutató műsoraiktól. Még a tehetségkutatókat úgy ahogy megértem, de a Veled is megtörténhet és egyéb csodák elüldöznek a televízió elől. Eleinte sokat szörföztem a csatornák között, ennek eredményeként hétköznap este a Viasatról a Két pasi meg egy kicsi után, az AXN-re kapcsolok.  Nem állítom, hogy teljes erőbedobással nézem, mert az ott futó sorikat jószerével már láttam. De háttérzajnak remek jövök-megyek, pakolok és közben a fonalat is megtartom. De a péntek és a hétvége esték mások, szabályosan odakövülök a képernyőre, mert végre olyat láthatok, amit még tuti nem láttam. Kivétel a szerda, akkor jön A Búra alatt a TV2-n!

02-the-bates-motel-sign.jpg@A&E

A Bates Motelből tengerentúlon a második évadot már be rendelték, hozzánk most érkezik el az első évad, amit nagyjából 2 hétvége alatt meg is nézhetünk a Viasat3 jóvoltából. Az A&E által gyártott előzménysorozat főszerepében Vera Farmiga és Freddie Highmore láthatóak, női főszereplőjét jelölték a 2013-as Emmy-díjra. A beharangozóból annyi kiderül, hogy Norman gyermekkoráról szól majd a sztori és persze az anyjához fűződő viszonyáról. Életükről az ominózus motelben. Arra is rá lehet jönni abból a néhány másodpercből, hogy napjainkban játszódik a történet és nem nyúlik majd vissza az ötvenes évekbe, ahol az eredeti történet játszóik. Kíváncsi vagyok mennyire kötődik majd Robert Bloch könyvéhez, vagy éppen Alfred Hitchcock-filmhez. Minden esetre, én felfrissítem az emlékezetem és előkeresem a könyvet és a filmeket is, ugyanis az Pshyhot 1960-ban és 1998-ban is mozivászonra vitték.

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr355513620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása