A Farkas Londonban
2013. július 19. írta: redbandita

A Farkas Londonban

London legelőkelőbb mozijában, a Leicester Square-i Empire-ban tartották a Farkas (16) (Wolverine, hazai bemutató: július 25.) gálapremierjét, ahol Hugh Jackman, aki feleségével és farkashoz méltó arcszőrzettel érkezett, azt mondta: 13 évnyi munka gyümölcsét nyújtja most át a közönségnek. A lelkes publikum sok száz tagja a kánikulai hőségben 10-12 órát várakozott, hogy lássa a fehér Audi Spyderen érkező szupersztárt, aki csak itt, színésztársai és a stáb mellett, a vörös szőnyegen vallotta be Mrs. Jackmannek, hogy alaposan meg is sérült a Japánban játszódó szuperhős-akciófilm forgatása közben.

image010.jpg@Intercom

– Azok a felvételek voltak a legnehezebbek, melyekben egy szupergyorsvonat tetején verekszem a Jakuza embereivel – mesélte Jackman a vörös szőnyeg szélén. – Ott tényleg kaptam egy durva vágást. Nem akartam bevallani, de majdnem lebuktam. Deborra nem értette, miért vagyok már otthon délután négykor. Nekem viszont az az alapszabályom: sérülésekről és szexjelenetekről nem beszélek otthon. Megvárom velük a premiert.

IC Press

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr435416068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása