Őszi divat-  SÁLAK
2012. október 16. írta: lámadémon

Őszi divat- SÁLAK

scarves.jpgAmi az én tisztem, hogy ebben a kis szösszenetben pár szóval a sálakról beszéljek, vagy inkább a képekhez fűzzek egy- két gondolatot, mert ugye egy kép felér ezer szóval. Tehát van amit nem érdemes túlragozni jöjjenek a képek.

„Itt van az ősz, itt van ujra,

S szép, mint mindig, énnekem”

És bevallom nekem tényleg szép. Azok a dolgok, amik másokat idegesítenek vagy éppen zavarnak, azok engem mosolygással és jó érzéssel töltenek el. Miről is beszélek: lehullnak a levelek, de előtte csodaszép színekben pompáznak, aki ezt nem találja, szépnek azzal baj van! Sok az esős és hűvös nap, ami azért jó, mert előszedhetjük a gumicsizmát, ami sokáig csak az óvodások privilégiuma volt, és a kedvenc kötött pulcsink is előkerül, no meg a tavalyi leárazáskor vett kabátunk. És végre fellélegezhetünk, hogy újabb egy évünk van, hogy felkészüljünk a fürdőruhaszezonra. Hurrá!

Itt van néhány sál típus, amiből választhatunk idén:

rojtos

            rojtos_1.jpgrojtos.2.jpgrojtos.4.jpg

Egybe- szerintem ezt egy szülő találta ki, aki megunta, hogy a gyereke mindig rálépett a sál végére vagy éppen végighúzta a suli folyosóján. Ezt e problémát is megoldotta. Nekem ez is bejön.

                           egybe.jpgegybe.1.jpgegybe.3.jpgegybe4..jpgegybe.2.jpg

fonott- keveset látok ilyet a boltokban, de minden jobb érzésű lány akinek van egy rossz pólója, egy ollója, egy tűje meg némi cérnája ebben kiteljesedhet.

                                fonott.3._1.jpgfonott.jpgfonott.2.jpg

fonott.1.jpg

kötött- manapság divat és teljesen mindegy a szín és a minta, ha kötött az már trendi

 kötött.jpg  kötött.3.jpg   kötött.2.jpg  

Szőrös- idén nagy divat- én kicsit ódzkodom tőle...

   szőrös.1.jpgszőrös.3.jpgszőrös.2.png

vicces- akinek sosem elég az önkifejezésből

      vicces.jpg     

                                              vicces.2.jpgvicces.3.jpg

kapucnis- akik manónak akarják érezni magukat- pl. nekem kell egy ilyen 

 kapucnis_2.jpgkapucnis.jpgkapucnis.png

fodros- ezt még senkin nem láttam, hogy valóban jól állnak

                                      fodros.jpg fodros.2.jpg

A lényeg hogy a nem elhanyagolható funkciója mellett miszerint melegít, és nem engedi, hogy az első őszi fuvallattól torokgyulladást kapjunk, azon kívül öltöztet és abszolút alkalmas arra, hogy feldobja a szettünk és kifejezzük vele az egyéniségünket is.

És néhány tipp, ahogy megköthetjük a sálunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr584848593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása