Itt a vége- És itt a végem!!! [2013]
2013. november 19. írta: lámadémon

Itt a vége- És itt a végem!!! [2013]

images.jpgNem vicces, nem ötletes, még a Zoolander idétlenségi fokát sem éri el, és végül semmiképp sem illetném az eredeti szóval. Röhögni nem nagyon lehet rajta undorodni, unatkozni annál inkább.

 

 

Azért néztem meg, mert nagyon viccesnek találtam hogy Emma Watson egy baltával tör be egy csapat LÚZER közé. Másrész bíztam James Franco-ban meg abban, hogy valami vicces Apokalipszis történet kerekedik ki.

itt-a-vege-this-is-the-end-emma-watson.jpg

A film vége után csak ültem és tovább kerestem az indokokat, amik arra ösztönöztek, hogy megnézzem ezt, és miért is pocsékoltam drága a kezeim közül egyre könnyebben kifolyó időt, egy olyan ööö izéééé filmkezdeményre mint ez???

vlcsnap-2013-11-18-21h52m36s89.png

Hát itt voltak az érvek és, megvolt az agyamban az ERROR életérzés, de semmi több.

1)    Szóval kíváncsi voltam Seth Rogan mit villant, mint forgatókönyvíró, mint rendező és gondoltam nemcsak a jó havert tudja eljátszani (Fifti Fift) meg a csóri volt pasit (Volt egy tánc). Tanulság: jobb lett volna ha a kaptafánál marad!

2)    Bírom Emma Watsont és azt hittem játszik is a filmben 5 percnél többet.

vlcsnap-2013-11-18-21h55m47s165_1.png

3)    Kedvelem James Franco-t. Most már ezt mondhatom múlt időben, mert ez kiábrándító volt az ő részéről is.

vlcsnap-2013-11-18-21h56m24s91.png

4)    Jay Baruchel, a kedves kis béna looser, elárulom a nagy titkot, maradt a béna looser. (És íme az egyetlen jónak mondható pillanat a filmben.)

vlcsnap-2013-11-18-21h47m26s74_1.png

Összegezve ekkora baromságot már rég láttam és azóta is csak magamat okolhatom, hogy rávettem magam erre. Hogy Seth Rogen mennyi tudatmódosító hatása alatt bírta ezt megírni azt nem tudom, de furcsállom, hogy nem akadt egyetlen egy józan pillanat sem amikor ránéz, tesz 3 lépés távolságot és belátja, hogy vannak az ember életében tévedések és ez is az. Továbbá szörnyű, hogy egyik haverja sem hívta fel erre a figyelmét a környezetében! A filmben sokkolódik az ember a sok gagyi maszturbálós poéntól, a fű, meg az alkohol mint  valami kellék jelenik meg úgy 10 percenként- Bár lehet ez valami tudatalatti önvallomás Seth Rogen-től hogy "bocs srácok be voltam állva mikor ezt forgattam!" Akit nem sikerült lebeszélnem annak itt a trailer:

16.pngA fim megtekintése 16 éven aluliak számára nem ajánlott

(Ennyi elég is a filmből!)

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr175643092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FZ6R 2013.11.19. 18:07:35

Nagyon fura volt ez a film. Végig reménykedtem, hogy ugye csak NEM lesz istenes film - erre csak az lett... Talán egyedül Danny McBride hozta a tőle jól megszokott vicces/idegesítő figurát.
Ja és looser != béna. Szerintem a loser szót akartad helyette.
süti beállítások módosítása