Robbie Williams újra Budapesten koncertezik
2013. november 18. írta: Szilvásgombóc

Robbie Williams újra Budapesten koncertezik

Majd ki ugrottam a bőrömből, amikor meghallottam a rádióban. Rögtön szörfözni kezdtem a mindent tudó hálón, hogy biztos legyen a dolog mielőtt beleélem magam. Örömmel jelenthetem nem sok kutatás után igazolást nyert a hír.

tourannounce2.png@robbiewilliams.com

Robbie Williams 2014. április 25-én tiszteletét teszi nálunk a Papp László Budapest Sportarénában. Jegyek értékesítése első körben a Robbie Williams hivatalos rajongói klubtagoknak lesz december 4-től, de a hivatalos jegyértékesítésre sem kell sokkal többet várni december 6-án reggel 9 órától indul a Ticketpro országos hálózatán keresztül.

Azt hiszem tudom mit kérek karácsonyra! ;)

(További infók hamarosan!)

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr135641783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tibi5000 · http://sport-kiraly.blog.hu/ 2014.01.05. 21:00:57

De kár, hogy lemaradtam róla.. Na ezt most nagyon sajnálom. :\

Szilvásgombóc 2014.01.05. 21:05:49

Lehet még vannak jegyek. :) Nagyon remélem, mert még nekem sincsen...
süti beállítások módosítása