Önálló filmet kap a Shrek sztárja
2011. április 15. írta: redbandita

Önálló filmet kap a Shrek sztárja

Azt hiszem, hogy Szamár mellet a Shrek egyik legviccesebb mellékszereplője Csizmás, a kandúr. Én nem igazán szeretem a macskákat, de őt nagyon megkedveltem. Nekem még meghízva is tetszett, sőt a negyedik Shrek filmben szinte csak neki voltak vicces jelenetei. Most pedig önálló filmet készítenek vele. Ismét Antonio Banderas fogja szinkronizálni a vörös macskát, így ő nyilatkozott a filmről is: "Ez a film nem olyan lesz, mint a Shrek filmek. Csizmás nem az identitását keresi, mint az ogre. Ő csak szerelemre és kalandra vágyik. Emiatt ez az animációs film inkább egy spagettiwesternhez hasonlítható. Szerintem azok is kedvelni fogják, akik nem szeretik az animációs filmeket". Csizmás szerelmét, Cicust Salma Hayek szinkronizálja. Az már biztosnak tűnik, hogy ez a film is sok poént tartogat majd. A hazai mozikban várhatóan decembertől látható majd a Puss in Boots, vagyis a Csizmás a Kandúr.

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr972827843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása