Sikerfilmet forgatott, mégis építkezésen dolgozott a magyar rendező
2017. január 03. írta: redbandita

Sikerfilmet forgatott, mégis építkezésen dolgozott a magyar rendező

Tavaly nemcsak a legjobb filmnek járó Kristályglóbuszt, hanem a legjobb főszereplőnek járó díjat is elhozták a Karlovy Vary-i filmfesztiválról, Hajdu Szabolcs filmrendező és felesége, Török-Illyés Orsolya színésznő mégsem veszik készpénznek a sikert. A VIASAT3-on futó Lakástalkshowban azt is elmesélték: sikerfilmjük utómunkálatai alatt kétkezi munkát végeztek, hogy pénzhez jussanak.

lakastalkshow_3.JPG

 Építkezésen dolgozott a Karlovy Vary filmfesztiválon díjnyertes filmje utómunkálatai alatt Hajdu Szabolcs filmrendező. A legjobb férfi főszereplő díjával is kitüntetett művész és felesége, Török-Illyés Orsolya az Ernelláék Farkaséknál forgatását követően mindketten munkát vállaltak, annyira felélték a tartalékaikat.

„Valahonnan pénzhez kellett jutnunk, ezért én elmentem dolgozni egy építkezésre, Orsolya pedig egy illatszerboltba”- mondta a műsorvezető Lovász Lászlónak a rendező, aki állami támogatás nélkül, a saját lakásában készítette el filmjét.

lakastalkshow_5.JPG

Az utómunkálatokat így egy kicsit tovább tartott elvégezni, de a házaspár ennek ellenére egyáltalán nem bánja, hogy így alakult.

„Nagyon örültünk a lehetőségnek, hogy dolgozhattunk, mert lelkileg is mélyen voltunk. Engem mentálisan és fizikálisan is karban tart, ha fizikai munkát végzek. A vágás is úgy zajlott, hogy napközben dolgoztunk, és esténként néhány órára bementünk a stúdióba” – mondta Hajdu Szabolcs.

A házaspár a műsorban arról is beszélt, 19 évvel ezelőtt hogyan kezdődött kapcsolatuk.

„Marosvásárhelyen találkoztunk egy buliban. Megjelentem, Szabolcs pedig percekig mutogatott rám, és addig nem is hagyta abba, amíg odamentem és megfogtam az ujját. Aztán táncolni kezdtünk, de miközben hajlongtam, az asztalnak dőltem és úgy bevertem a szemöldököm, hogy felrepedt, és a sürgősségin kötöttem ki. A mentőautóban kezdtünk el barátkozni” – mesélte Török-Illyés Orsolya.

Az, hogy Hajdu Szabolcs hogyan érzi magát a vörös szőnyegen, és mit csinált a házaspár kisfia a miniszterelnök székével, a Lakástalkshow ma esti adásából kiderül.

 

Lakástalkshow – minden héten hétfőtől csütörtökig késő este a VIASAT3-on.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr9112091053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása